Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Я ланцюг хочу. Ціни від 800 грн. Gartex, Oxford, etc.
Слава Україні!
- archerix
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4663
- З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
- Мотоцикл: Ява 638
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 153 рази
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Я не стал переплачивать за бренд, а пошел на ближайший стройрынок
Пусто
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Антипіонер, пробач
Востаннє редагувалось 12 серпня 2018, 12:33 користувачем Geser, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Розжився насосом, але шланг не в найкращому вигляді. Купив шматок нового шланга і хомути. Тепер потрібно довести до ладу штуцер з боку колеса. Купив китайського шланга для велонасоса і витягнув звідти язичка і кульку. Вийшло на четвірочку. Хз, як в оригіналі реалізований клапан і язичок. І не знайшов чим замінити гумове ущільнення всередині. Туди б щось силіконове підібрати.
Слава Україні!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Оригінальним? Цікавить його внутрішній і зовн. діаметри.
Jedem das Seine!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Зовнішній 25 мм, внутрішній, мабуть 24 мм. Різьба не дає змоги поміряти точно.
Слава Україні!
- archerix
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4663
- З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
- Мотоцикл: Ява 638
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 153 рази
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
На вид обычная китайщина - были такие, долго не протянули. Зато насос от моего первого велосипеда, полученный еще во времена исторического материализма, до сих пор работает
Пусто
- XedoX
- уважаемый
- Повідомлень: 519
- З нами з: 28 січня 2012, 21:34
- Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 30 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
У меня до сих пор где-то лежит от отцовской явы, не думал что такой артефакт =)))
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Покажи шланжика
Артефакт для любителів автентичності. Під тисячу гривень просять.
Слава Україні!
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1596
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
За насос, з яким мотоцикл покидав територію заводу і для якого передбачені кріплення в сідлі. А так нічого особливого - звичайний насос зі шкіряною манжетою. Velamos виробник.
Нерізане крило, пластикові накладки на бак...
Нерізане крило, пластикові накладки на бак...
Востаннє редагувалось 18 лютого 2019, 23:59 користувачем Geser, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Слава , вiн що , в тебе пластмасовий ? В мене рiдний металевий , неубiваємий 35 рокiв проїздив пiд седлом
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Ручка пластикова, але проблема не в ній, а в шлангу. Немає клапана, язичка і підубите гумове кільце.
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Варіант гарний, але треба побігати пошукати якісного. Той, що я купив за двадцятку - не витримує ніякої критики.
Я тут навіть продумаю варіант із виготовлення нового поршня під гумове кільце, на кшталт сучасних насосів (у якості технічної творчості).
Я тут навіть продумаю варіант із виготовлення нового поршня під гумове кільце, на кшталт сучасних насосів (у якості технічної творчості).
Слава Україні!
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4196
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 405 разів
- Подякували: 204 рази
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
гесер. не мороч голову з резинкою. клапан туди можно від велошланга використати. за розмірами повинні бути ідентичні.
бля,а моя сидуха з насосом закриватись не хоче
бля,а моя сидуха з насосом закриватись не хоче
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
-
- los Relajados
- Повідомлень: 646
- З нами з: 04 травня 2010, 20:09
- Мотоцикл: CZ 472.6
- Звідки: Каменское(Днепродзержинск), Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 31 раз
- Контактна інформація:
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Мєня тєрзают смутниє самнєнья... Якось чи радіатор малий, чи ще одного такого моста в паралель треба...
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Із шлангом поки так. Замінив трубку на 3.2 мм в тканині. Покрив воском. У штуцер кинув кульку і язичка від китайського шлагга. Ніби працює.
Слава Україні!
- archerix
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4663
- З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
- Мотоцикл: Ява 638
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 153 рази
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Видел такие схемы в сети, там было два моста У самого такие валяются, хотел из них городить, но потом починился родной мост
Пусто
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 56
- З нами з: 30 січня 2012, 14:10
- Мотоцикл: JAWA 638
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Вітаю, років 7 тому встановив два подібних моста в паралель, вони йдуть з чотирма клемами, і по факту там 2 фази в кожному, а той що на фото сразу трьох фазний, так що думаю повинен працювати без проблем
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів