ЧеЗет 250 455.05

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Аватар користувача
aragua
рокер
Повідомлень: 349
З нами з: 13 лютого 2013, 12:51
Мотоцикл: Jawa-250 1963,, CZ-250 1963, ЧЗ -175 1962.
Звідки: киев
Дякував (ла): 48 разів
Подякували: 14 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення aragua »

vitaliy_634.5 писав:. Только не пойму , палец в бобышки идет "от руки".
Чехи совсем ...
Стопорные кольца купи в любом отделе метизов. Бери пару диаметром 19 мм.
Вкладення
IMG_9208.JPG
sirop
мож че и выростит
Повідомлень: 56
З нами з: 30 січня 2012, 14:10
Мотоцикл: JAWA 638
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення sirop »

vitaliy_634.5 писав:Все Ок. Только не пойму , палец в бобышки идет "от руки". Так должно быть?
Есть у меня поршень от Yamaha YB100 фирмы SEE, так вот там палец так же без какого либа натяга в бобышки заходит
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення route 66 »

Погодите, а на явах что палец садится как то по другому? С натягом? Все современные качественные поршни на яву имеют посадку пальца "от руки". Даже в книге об этом упоминалось
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення route 66 »

http://www.jawaold.su/main.php?sec=__bo ... chkal-0606
Из Дочкала:
Производственники стремятся, чтобы неподвижная посадка поршневого пальца в поршне (с большим натягом) была постепенно заменена подвижной, вплоть до посадки движения. Объясняется это стремлением облегчить, упростить демонтаж и установку поршня. При непрерывном повышении точности изготовления и класса шероховатости поверхности цилиндра и отверстия в поршне это становится возможным. Поэтому при демонтаже или монтаже поршневого пальца мотоциклов ЯВА-350/634 самой последней серии встречаются случаи, когда не требуется выпрессовка S44, так как палец можно вставить в поршень сильным нажимом руки. Такой случай-явление, в общем, нормальное, и оно не должно нас удивлять.
Аватар користувача
OlegHunter
рокер
Повідомлень: 471
З нами з: 25 вересня 2009, 13:25
Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 60 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення OlegHunter »

Чехи совсем ...
Стопорные кольца купи в любом отделе метизов. Бери пару диаметром 19 мм.
- - Предупреждение: - я уже "поймался" на таких стопорных кольцах: ЗображенняЗображення
..Подробнее - в теме: " Бес в ребро"... viewtopic.php?f=30&t=4625
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення route 66 »

OlegHunter писав: - - Предупреждение: - я уже "поймался" на таких стопорных кольцах:
Лучше проволочные заводские?
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення USS »

Лучше проволочные заводские?
Ставляй з комплекту. Стопорні кільця повинні бути виключно круглого перерізу. Якщо вони не влаштовують тебе по товщині, тобто вільно бовтаються у канавках, знайди підхожу за розміром та товщиною витків пружину та виготов з неї стопора, проволока на пружинах спеціальна тож ходитимуть не гірше рідних.
За пальці вже пояснювали, від руки- то нормально.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
vitaliy_634.5
рокер
Повідомлень: 210
З нами з: 11 червня 2013, 12:48
Мотоцикл: cz472.4 jawa 634.5 jawa 634/5+velorex 562 ММВЗ 3.112 CZ 250 455/05 ЗИФ-77
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 7 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення vitaliy_634.5 »

И в продолжение темы "поршень от 559 на ЧЗ 455. Разница поршней, как видно небольшая.
Вкладення
20170607_082357.jpg
20170607_082335.jpg
20170607_082324.jpg
Аватар користувача
vitaliy_634.5
рокер
Повідомлень: 210
З нами з: 11 червня 2013, 12:48
Мотоцикл: cz472.4 jawa 634.5 jawa 634/5+velorex 562 ММВЗ 3.112 CZ 250 455/05 ЗИФ-77
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 7 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення vitaliy_634.5 »

Итак, что нужно? Небольшая доработка 559-го: перенос штифтов(по-ЧЗ-товски) , просверлить масляные каналы в бобышках и немного подправить днище (сточить по кромке) что бы уравнять высоту поршней. Готово!
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення USS »

Небольшая доработка 559-го:
Не особо подобається така ідея.
Поперше - наскільки потоншає днище поршня після урівнювання?
Подруге - відстань від першого кільця до краю поршня незамало?
Штифти переносити ще той гемор. У циліндр приміряв? Потряпляють на вікна?
Та і сплав поршня навідь по фото видно що відрізняється від чезівського.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
vitaliy_634.5
рокер
Повідомлень: 210
З нами з: 11 червня 2013, 12:48
Мотоцикл: cz472.4 jawa 634.5 jawa 634/5+velorex 562 ММВЗ 3.112 CZ 250 455/05 ЗИФ-77
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 7 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення vitaliy_634.5 »

сточить днище поршня надо не много , чтобы до головки не доставал.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення USS »

сточить днище поршня надо не много , чтобы до головки не доставал.
Еге? :shock:
А об'ємом камери згоряння, що можна знехтувати?
Продувку також треба дивитися, щоб вікна відкривалися повністю.
Не все так просто, як здається.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
vitaliy_634.5
рокер
Повідомлень: 210
З нами з: 11 червня 2013, 12:48
Мотоцикл: cz472.4 jawa 634.5 jawa 634/5+velorex 562 ММВЗ 3.112 CZ 250 455/05 ЗИФ-77
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 7 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення vitaliy_634.5 »

Объем камеры сгорания, если уменьшится, а он уменьшится, только на пользу. Искать 80-й бензин по заправкам , который непонятного качества уже пережитки прошлого. Но практика покажет "сможет " или "не сможет" 559-й работать в цилиндре 455-го ЧЗ.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення USS »

Объем камеры сгорания, если уменьшится, а он уменьшится, только на пользу.
У чім користь?
Искать 80-й бензин по заправкам , который непонятного качества уже пережитки прошлого.
Майже весь бензин, що продають на заправках сумнівної якості.
Но практика покажет "сможет " или "не сможет" 559-й работать в цилиндре 455-го ЧЗ.
Нащо коли у тебе є рідний?
А, якщо не шкода витраченого часу та сил то спробуй. Може утреш носа чехословацьким конструкторам.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
vitaliy_634.5
рокер
Повідомлень: 210
З нами з: 11 червня 2013, 12:48
Мотоцикл: cz472.4 jawa 634.5 jawa 634/5+velorex 562 ММВЗ 3.112 CZ 250 455/05 ЗИФ-77
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 7 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення vitaliy_634.5 »

Если с поршнями все более-менее понятно, то с коленвалом пока непонятки... Вчера разобрали КВ с Олегом Николаевичем (hunter), и стало ясно, НГШ-комплект в топку. :shothead: Новый 76 EUR плюс доставка... Вот почему и зачем приходится "лепить то, что не лепится"!!! Поршни , шатуны, и все прочее.
Аватар користувача
OlegHunter
рокер
Повідомлень: 471
З нами з: 25 вересня 2009, 13:25
Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 60 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення OlegHunter »

...
Но практика покажет "сможет " или "не сможет" 559-й работать в цилиндре 455-го ЧЗ.
Нащо коли у тебе є рідний?
А, якщо не шкода витраченого часу та сил то спробуй. Може утреш носа чехословацьким конструкторам.
-----Напомню: - у меня с 1992-го года в аналогичном цилиндре работает поршень от "PANNONIA" Ф68мм - т.е: вообще = венгерский!
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення route 66 »

Питається нафіга? Якщо є рідний 455 поршень
Аватар користувача
vitaliy_634.5
рокер
Повідомлень: 210
З нами з: 11 червня 2013, 12:48
Мотоцикл: cz472.4 jawa 634.5 jawa 634/5+velorex 562 ММВЗ 3.112 CZ 250 455/05 ЗИФ-77
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 7 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення vitaliy_634.5 »

route 66 писав:Питається нафіга? Якщо є рідний 455 поршень
Для того , щоб такий як я , надумавши зробити такий двигун (ЧЗ 455.05) замість того щоб викинути на чермет , знав з чим доведеться мати справу. Я б особисто був дуже вдячний, якби тут або де-інде була інформація як в умовах дефіциту запчастин на цю модель можна застосувати деталі від ....Хонда ,Мінск чи ще від чогось. Розміри (параметри) поршнів , шатунів та інше... Інформації в даному напрямку немає. Тож як анекдоті "є два путя". Буду боротись! :chapaev:
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення route 66 »

Тепер зрозуміло))
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення USS »

Для того , щоб такий як я , надумавши зробити такий двигун (ЧЗ 455.05) замість того щоб викинути на чермет , знав з чим доведеться мати справу. Я б особисто був дуже вдячний, якби тут або де-інде була інформація як в умовах дефіциту запчастин на цю модель можна застосувати деталі від ....Хонда ,Мінск чи ще від чогось. Розміри (параметри) поршнів , шатунів та інше... Інформації в даному напрямку немає.
Ти виклади спочатку розміри чезетовського вала (палець нгш довжина, діаметр також розміри шатуна), а потім людям буде видно від чого підійде.
:shothead: Новый 76 EUR плюс доставка...
А, Ви шановний, вважаєте ,що якісний ремонт повинен бути дешевим? Та, просто вал на яву, широко розповсюджений не дешевше вийде, коли робити з якісних комплектуючих.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
vitaliy_634.5
рокер
Повідомлень: 210
З нами з: 11 червня 2013, 12:48
Мотоцикл: cz472.4 jawa 634.5 jawa 634/5+velorex 562 ММВЗ 3.112 CZ 250 455/05 ЗИФ-77
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 7 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення vitaliy_634.5 »

USS писав:
Для того , щоб такий як я , надумавши зробити такий двигун (ЧЗ 455.05) замість того щоб викинути на чермет , знав з чим доведеться мати справу. Я б особисто був дуже вдячний, якби тут або де-інде була інформація як в умовах дефіциту запчастин на цю модель можна застосувати деталі від ....Хонда ,Мінск чи ще від чогось. Розміри (параметри) поршнів , шатунів та інше... Інформації в даному напрямку немає.
Ти виклади спочатку розміри чезетовського вала (палець нгш довжина, діаметр також розміри шатуна), а потім людям буде видно від чого підійде.
:shothead: Новый 76 EUR плюс доставка...
А, Ви шановний, вважаєте ,що якісний ремонт повинен бути дешевим? Та, просто вал на яву, широко розповсюджений не дешевше вийде, коли робити з якісних комплектуючих.
так "ти" чи "ви" визначтеся не менш шановний!!! Розміри деталей за мною , звичайно.
Аватар користувача
OlegHunter
рокер
Повідомлень: 471
З нами з: 25 вересня 2009, 13:25
Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 60 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення OlegHunter »

- Людям = уже видно: палец НГШ - полый, со смазочным отверстием точно напротив разделительного колечка!?!? Диаметр = 21,90мм, как у "старух". Шатун - оригинальный: - БЕЗ отдельной втулки НГШ, изящный, а ВГШ = как у ЯВА-250/559 с бронзовой втулкой под палец Ф18мм. На фото: - слева = ЧЗ-250/455, средний = 634/638, правый = 350/360(старушачий):
ЗображенняЗображення
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення USS »

На крос чезах також у нгш не було втулки. Мож з 250ки підійде?
Виходе найлегше адаптувати 634й шатун, тіко по масі, на скільки він важчий?
Хід поршня який у чз 250\455?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
vitaliy_634.5
рокер
Повідомлень: 210
З нами з: 11 червня 2013, 12:48
Мотоцикл: cz472.4 jawa 634.5 jawa 634/5+velorex 562 ММВЗ 3.112 CZ 250 455/05 ЗИФ-77
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 7 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення vitaliy_634.5 »

USS писав:На крос чезах також у нгш не було втулки. Мож з 250ки підійде?
Виходе найлегше адаптувати 634й шатун, тіко по масі, на скільки він важчий?
Хід поршня який у чз 250\455?
http://www.cezetmania.info/modely/index.html?item=180 Хід поршня 72 мм. Шатун з 634-ки підходить по довжині і центрам. При умові , що корінний палець шатуна , буде адаптований під отвори в маховиках (блинах). Ну і втулку ВГШ потрібно виточити по розмірах. Стандартна не піде.
По різниці мас шатунів скажу пізніше, КВ у Олега Миколайовича (НUNTER)/
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: ЧеЗет 250 455.05

Повідомлення USS »

Посилання не працює.
Хід поршня 72 мм.
У 559 хід 75мм, три міліметри різниці якось треба буде устаканювати, дивитись як відкриватимуться вікна перепуску, впуску та вихлопу може прокладки товщі під головку та під циліндр.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів