JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
То вже трохи досвід, а нерви в мене якраз і не міцні, просто треба вчасно покинути, якшо шось іде не так)))
Вал по осях буде просто песня, то вже видно по тому як середина відцентрувалась, а от радіальні биття маховиків на явах це
Перевірив ліву половину - скачки 5-7 сотих, а правий 12 соток, ну от який підшипник довго протягне при такій ковбасі я хз, може то проточити по верху в центрах, але шось сцикотно...)
Вал по осях буде просто песня, то вже видно по тому як середина відцентрувалась, а от радіальні биття маховиків на явах це
Перевірив ліву половину - скачки 5-7 сотих, а правий 12 соток, ну от який підшипник довго протягне при такій ковбасі я хз, може то проточити по верху в центрах, але шось сцикотно...)
Jedem das Seine!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Ну биття то таке, наслідки масового виробництва, биття швидше за все через неточну розмітку центра блина при сверловці під цапфу. Якщо прибрати дванадцять соток з одної половини валу то треба підганяти масу іншого також під один показник. Я вважаю, що коли по центрах виходить дуже добре то обточити вал у центрах повністю зібраний було б не шкідливо, а навпаки навідь корисно. Об'єм кривошипа від того не постраждає. Цікаво було б перевірити балансування кожної половини вала окремо. Важив шатуни, поршневий комплект?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Ну більше нема через шо)
І то на всіх! тільки показники різні, (на старушачих не міряв радіальне биття, бо рідко попадались), а 634 і 638 - всі, бо пресую ті катлєти вже більше трьох років. Георгій Трифонов якось казав що йому попадались вали з радіальним биттям 0,5мм
Я тоже так підозрюю, якшо воно таке криве з заводу, то гірше йому не буде, доречі чого на всіх добре попрацювавших 638-их валах посадочне місце правого підшипника центральної цапфи завжди прослаблене? Скоріше всього через те радіальне биття, і воно чогось характерно більше на правому кривошипі.Я вважаю, що коли по центрах виходить дуже добре то обточити вал у центрах повністю зібраний було б не шкідливо, а навпаки навідь корисно
Мені страшноЦікаво було б перевірити балансування кожної половини вала окремо.
Важив, для вирівнювання ваги комплектів.Важив шатуни, поршневий комплект?
Jedem das Seine!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Коли лячно то просто обточи під один діаметр відносно осі всі блини і нехай їзде. По підшипниках є таке, я більше схильний до того, що якась різниця у кількості мащення присутня. Навідь якщо цапфа ціла завжди один підшипник більш ухитаний.Мені страшно
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Нічо не буду проточувати, зібрав сьогодні коліно, центровка заняла майже пів дня, струбцина, дві монтажки і болтик з гайкою)), результат прекрасний - на бокових цапфах - сотка, навіть на правій стрілка половину ділення відхиляється, а по центру - 2 сотки на правому підшипнику і 3 сотки на лівому, відомо чого так, але вже больше нємагу)))
Доречі 12 сотих радіального биття маховика на цапфі в центрах, перетворилися на 6 соток при зібраному валі, вони ж суки шліфували цапфи після зборки всього вала, а зборка на конвеєрі ще тої якості
Доречі 12 сотих радіального биття маховика на цапфі в центрах, перетворилися на 6 соток при зібраному валі, вони ж суки шліфували цапфи після зборки всього вала, а зборка на конвеєрі ще тої якості
Jedem das Seine!
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Так , центральнi пiдшипники у 638 ї - це слабка ланка . Я собi в алюмiнiєвому вкладишу (п'ятачку) збiльшив отвори та конуснiсть , щоб до пiдшипникiв потрапляло бiльш оливи , але при демонтажу цилiндрiв треба бути пильним - в збiльшенi отвори легше попадає бруд . Доречi провертає пiдшипники на цапфах тому , що часто на валах з завода посадочнi мiсця йшли не в плюс , а в нуль .
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Колінвал яви виготовлений аби як, та ше й немає динамічного балансування, тобто він сам по собі слаба ланка двигуна, на старухах мотор відносно тихоходніший, там цей номер проходить якось. Такшо чекати від 638-го мотора великих ресурсів не приходиться.
В явах шо не колінвал - то новость)))))
Минулого року перепресовував колінвал на 638-му, не ЧССР, ніби польща, так там все рівно проточено і розточено, його вдалось відцентрувати до сотки по всіх!!! трьох опорах, важко віриться, але відхилення індикатора пів сотки-сотка, я офігів і ще більше перестав розуміти дрочерство на оригінальні деталі, отака от х..ня.
В явах шо не колінвал - то новость)))))
Минулого року перепресовував колінвал на 638-му, не ЧССР, ніби польща, так там все рівно проточено і розточено, його вдалось відцентрувати до сотки по всіх!!! трьох опорах, важко віриться, але відхилення індикатора пів сотки-сотка, я офігів і ще більше перестав розуміти дрочерство на оригінальні деталі, отака от х..ня.
Jedem das Seine!
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Думаю чеське отк стало пропускати таке , тому що спрос на яви був i так шалений , для срср було все замало , давай все бiльше i бiльше . Ну а на рахунок ресурсу -тут не все так просто . Знаю пару 638 х , в яких заводський колiнвал вiдходив без втручання понад 100 тысяч . В мене зараз пiшла 94 та , але десь в п'ятдесят я замiнив центральнi пiдшипники - їх провернуло , шатуни - рiднi , лишаються майже без шата . Велика помилка чехiв - в рекомендацiї зменшити для 638 ї яви норму оливи в бензин до 25 гр . Я завжди лив 33 - 35 гр. на лiтр . До речi в старухах - 40 гр. Також думаю центральнi 206тi пiдшипники в колiнвал заслабкi .
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Думаю що саме через це.
Одиничні випадки, як мій дід казав - зроблено в першу зміну і не в передсвятковий день)))
Навіть засильні! Якби вал був рівненький і відбалансований по всіх параметрах, то там би і 205-их вистачило б.
Jedem das Seine!
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Сто може i одиничнi , але 60 - 70 вже нi . Хоча пацаном пам'ятаю , як довбнi умудрялися вбивати люксовку з ящика за лiто .
У шести вольтовiй явi стоїть один 306 , який ходить краще двох 206 на 638iй . Думаю вiн краще переносе масляне голодання .
- Андрейка 634-5-1980
- уважаемый
- Повідомлень: 583
- З нами з: 19 лютого 2012, 22:23
- Мотоцикл: Jawa-634|1980г,Иж П|1966г
- Звідки: Глухов
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 84 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Рома, могешь!)))
Жалко что не соседи, так бы хотелось по сотрудничать по моторам)
Товарищ JUK, 13 числа во второй половине дня,не Вы ли на черной 638 по Киевской трассе жарили?
Жалко что не соседи, так бы хотелось по сотрудничать по моторам)
Извиняюсь за офф топ)
Товарищ JUK, 13 числа во второй половине дня,не Вы ли на черной 638 по Киевской трассе жарили?
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Ключове слово один! (ше й такий потужний)
Він багато чого "прощає" кривому колінвалу, того шо він один, а на 638 два! дофіга жорсткіший вузол.
Jedem das Seine!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Ви напевно мало мали справу з совкомотами, з Уралом наприклад , ото де АБСОЛЮТНО ВСЕ зроблене АБИЯК!Колінвал яви виготовлений аби як,
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Двигуни к-750 і м-72 точно абияк, в мете10 не так страшно...
Зібрав сьогодні мотора, в ростовській опорі натяг сильний, після установки на вал, туговато крутиться, як на мене, ну да нічо)
Зібрав сьогодні мотора, в ростовській опорі натяг сильний, після установки на вал, туговато крутиться, як на мене, ну да нічо)
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Хто знає чи може заміряти товщину шайб, що в 634-тому зчепленні на пружинах стоять ?
Перерив все, незнайшов, треба знати на скільки товстішими їх робити.
Перерив все, незнайшов, треба знати на скільки товстішими їх робити.
Jedem das Seine!
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Андрюха , мотаюсь по ней часто , так шо честно говоря не помню , но если в чёрной кожаной куртке , чёрном шлеме и небольшим чёрным рюкзаком - то яАндрейка 634-5-1980 писав: ↑21 травня 2018, 21:57 Товарищ JUK, 13 числа во второй половине дня,не Вы ли на черной 638 по Киевской трассе жарили?
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Ото ж бо пане я до того i веду . Жорсткiший вузол чи нi а з двома потужнiшими пiдшипниками краще б ,, прощалося ,, i масляне голодання , а пiд 206 пiдшипники їм треба було б з самого початку робити хоча би не двi маленькi дiрки - а повноцiннi отвори i скоси для потрапляння мастила .
- Андрейка 634-5-1980
- уважаемый
- Повідомлень: 583
- З нами з: 19 лютого 2012, 22:23
- Мотоцикл: Jawa-634|1980г,Иж П|1966г
- Звідки: Глухов
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 84 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Ну значит я не ошибся))) Я ехал на серебристом сузуки (автомобиль) приветствовал из окна)))JUK писав: ↑22 травня 2018, 08:26Андрюха , мотаюсь по ней часто , так шо честно говоря не помню , но если в чёрной кожаной куртке , чёрном шлеме и небольшим чёрным рюкзаком - то яАндрейка 634-5-1980 писав: ↑21 травня 2018, 21:57 Товарищ JUK, 13 числа во второй половине дня,не Вы ли на черной 638 по Киевской трассе жарили?
Уверено так шёл, ух!))))
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 497 разів
- Подякували: 148 разів
- Контактна інформація:
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Стандартні шайби 2,5мм, буває у 638й двигун підкидають додатково на дно стаканчика вирівняні пружинні шайби (гровер), десь плюс- мінус такої самої товщини, якщо пружини старі та просівші. Орієнтуйся десь на 4-5мм для впевненості.Хто знає чи може заміряти товщину шайб, що в 634-тому зчепленні на пружинах стоять ?
Перерив все, незнайшов, треба знати на скільки товстішими їх робити.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Дякую!
Буду ставити пружини з якогось агрегата АЛ-21Ф3 (изделие "89"), вони на пару десятих коротші рідних, але із грубшого дроту і більш пружні, та ше й хромовані нашось
Jedem das Seine!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
У такому випадку шайби підбереш тільки емпіричним шляхом, стандартні невідомо наскільки будуть їх стискати.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів