JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Та я собі думаю шо завальохаю 5 мм, шоб навєрочку, а там якшо шо то можна торцанути)
Сьодні токарнув корєшу вісь колеса для мегакастома на базі Дніпра, аж самому сподобалось )))
Сьодні токарнув корєшу вісь колеса для мегакастома на базі Дніпра, аж самому сподобалось )))
Востаннє редагувалось 22 жовтня 2022, 05:56 користувачем Dr_Hammer, всього редагувалось 1 раз.
Jedem das Seine!
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4196
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 405 разів
- Подякували: 204 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
охвігеть
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Правда сталь марки ХеЗе (певно Ст.3), то нормальної чистоти мабуть і ельбором не доб'єшся, прийшлось залишити 2-3 сотки на "штучне хонінгування")
наждачку вкладаєш в призмочку і мастурбуєш нею пару секунд по осі)))))
наждачку вкладаєш в призмочку і мастурбуєш нею пару секунд по осі)))))
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Поки шановні лучани та гості міста трохи втихомирились з моторами і колінвалами, я помалу йду до завершення своєї епопеї.
Сьогодні потокарив трошки і зібрав всю ліву половину:
Шайби на пружини зробив 4 мм, але поки поставив пружини від 634-ки, бо авіаційні при таких шайбах стискаються майже повністю, зчеплення потім не вижмеш, побачу, якщо буде буксувати, поторцую шайби до 2 мм і тоді вже поставлю ті красиві хромовані, хоч їх і не буде видно)))
Гайку ведучої зірки виточив з пробки пера вилки Ковровець/Восход, тепер ключ треба не на 27, а на 30.
Ну і накінець "главная доработка", задля якої це все затіювалось, в зливний болт КПП вклеїв на епоксидку магніт з датчика Холла
Також зробив сальник штока зчеплення.
Залишилось вимити і поставити поршневу, віддраяти адово грязну праву головку, яку знайшов в пацанів в чудовому стані, ще й всі цифри співпадають з лівою, що на моєму моторі.
А, випадково запоров правий сальник колінвала при установці, от блядство, такий класний сальник був, завтра попробую на базарі шось імпортове підібрати.
Чузз філкі, прадалженіє слєдуєт
Сьогодні потокарив трошки і зібрав всю ліву половину:
Шайби на пружини зробив 4 мм, але поки поставив пружини від 634-ки, бо авіаційні при таких шайбах стискаються майже повністю, зчеплення потім не вижмеш, побачу, якщо буде буксувати, поторцую шайби до 2 мм і тоді вже поставлю ті красиві хромовані, хоч їх і не буде видно)))
Гайку ведучої зірки виточив з пробки пера вилки Ковровець/Восход, тепер ключ треба не на 27, а на 30.
Ну і накінець "главная доработка", задля якої це все затіювалось, в зливний болт КПП вклеїв на епоксидку магніт з датчика Холла
Також зробив сальник штока зчеплення.
Залишилось вимити і поставити поршневу, віддраяти адово грязну праву головку, яку знайшов в пацанів в чудовому стані, ще й всі цифри співпадають з лівою, що на моєму моторі.
А, випадково запоров правий сальник колінвала при установці, от блядство, такий класний сальник був, завтра попробую на базарі шось імпортове підібрати.
Чузз філкі, прадалженіє слєдуєт
Востаннє редагувалось 22 жовтня 2022, 05:58 користувачем Dr_Hammer, всього редагувалось 3 разів.
Jedem das Seine!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Собі теж нещодавно вклеїв магніта. Купував циліндрика 6х6 за 5 грн. Липне нормально.
Слава Україні!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
А в мене просто тріснутий ДХ валявся, гріх було не використати, липучий капєц, напевно неодимовий)))
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Сьогодні запустив таки чехословацьку тарахтілку, мотор шепче, прокатався по двору (далі почало темніти, та і я задовбався за день) - все легко і мягко, переключення передач просто песня, до старушачої куліси привикну скоро, а 634-те зчеплення просто лапочка, мі-мі-мі
Цікаво що карб багатити почав, настройок я не зачіпав, завтра-післязавтра розберемся.
Фотку зробив тільки одну, бо потім "вашол в раж" і до вечера хуярив під сайкобіллі від Batmobile, Gorilla і Mad Heads Trio.
Цікаво що карб багатити почав, настройок я не зачіпав, завтра-післязавтра розберемся.
Фотку зробив тільки одну, бо потім "вашол в раж" і до вечера хуярив під сайкобіллі від Batmobile, Gorilla і Mad Heads Trio.
Востаннє редагувалось 22 жовтня 2022, 05:59 користувачем Dr_Hammer, всього редагувалось 2 разів.
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Дякую
Сьогодні хочу обнулити спідометр, заодно поставити механізм від старухи і поїду покатаюсь подалі.
Сьогодні хочу обнулити спідометр, заодно поставити механізм від старухи і поїду покатаюсь подалі.
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Розібрав спідометра, а там таке (одометр працював):
Обнулив і поставив "кольорові" шестерні:
І роликом закатав як абрикосове варення:
Обнулив і поставив "кольорові" шестерні:
І роликом закатав як абрикосове варення:
Востаннє редагувалось 22 жовтня 2022, 06:05 користувачем Dr_Hammer, всього редагувалось 2 разів.
Jedem das Seine!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Токарний станок є в мануалі до яви, як необхідне обладнання для кожного явіста?
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
То для абрикосового варення за рецептом.
Оце, розумію, підхід до діла. А то все зубило та молоток.
Оце, розумію, підхід до діла. А то все зубило та молоток.
Слава Україні!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Дійсно, могли би свій MN-80 постачати в комплекті з мотикомАнтипионер писав: ↑09 липня 2018, 13:45Токарний станок є в мануалі до яви, як необхідне обладнання для кожного явіста?
А мєжду тєм, ява на трасі їбенить як дурнувата, доводка пішла на користь, і розгін прикольний, але на холостих багатить трохи, де хто бачив шоб зразу все було гут...
Jedem das Seine!
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Обкатка? Нє, нє слишал!)))
Всьо під контролем
Думаю шо з карбом завтра робити, головний жикльор поміняти на менший чи з рівнем гратись...
Всьо під контролем
Думаю шо з карбом завтра робити, головний жикльор поміняти на менший чи з рівнем гратись...
Jedem das Seine!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Голка на якій канавці?Спробуй опустити та перенастрой карб. По впуску все добре? Повітряний фільтр маю на увазі. Комплектуха карба рідна? Перевір емульсійні трубки холостого ходу та перехідної системи, воно все впливає на якість суміші. Я на свою , після переходу на БСЗ, головний поставив 80, перехідної залишив 72, голка на верхній канавці, тобто повністю опущена. Ще перевір свічки, буває "не всі одинаково корисні", були випадки.Думаю шо з карбом завтра робити, головний жикльор поміняти на менший чи з рівнем гратись...
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
О, цікава комбінація, так ще не пробував, все інше перечислене - піонерський мінімум)))
Jedem das Seine!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Буває, що причина така елементарна, а забуваєш перевірити і проковиряєшся день поки виявиш.все інше перечислене - піонерський мінімум)))
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Поставив сьогодні головний жиклер 80 - не їде. Зняв карбюратор, замінив поплавок (незнаю нащо) і жиклер холостого ходу (той шо 40), рівень виставив чотко по банці, карб став працювати як треба!
Є потреба ще підкорегувати зажигу, шось мені здається світлодіод в Сіркових оптодатчиках підпизджує))), позичив стробоскоп ради спортивного інтересу, завтра перевірю.
пс: практика показує що найкраще виставляти запалення на заведеному гарячому моторі, (від базових 3,0мм) повертаючи пластину з датчиком, знаходжу коли трохи зростають оберти і мотор починає працювати м'яко, ото і є шо він хоче)))
Є потреба ще підкорегувати зажигу, шось мені здається світлодіод в Сіркових оптодатчиках підпизджує))), позичив стробоскоп ради спортивного інтересу, завтра перевірю.
пс: практика показує що найкраще виставляти запалення на заведеному гарячому моторі, (від базових 3,0мм) повертаючи пластину з датчиком, знаходжу коли трохи зростають оберти і мотор починає працювати м'яко, ото і є шо він хоче)))
Jedem das Seine!
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
ну там же є світлодіод для установки момента запалювання, от по ньому в мене не виходить точно виставити, хоча може так просто здається)
Jedem das Seine!
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Не знаю , в мене все чiтко выходить , чи то ти може хочеш мiкрони зловити ?
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Зажига яка?Є потреба ще підкорегувати зажигу, шось мені здається світлодіод в Сіркових оптодатчиках підпизджує))), позичив стробоскоп ради спортивного інтересу, завтра перевірю.
Просто БСЗ без ФВВЗа на мій погляд то недодроч. Гарний єфект досягається саме через динамічну зміну вугла запалення в залежності від обертів. Динаміка та економія пального.
По оптодатчику то особлива розмова, вони буває глючать після довгої експлуатації, а буває і нові глючать, ще буває їздять довго і не глючать, спробуй інший.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів