JAWA 638-5-00 Полтава
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3374
- З нами з: 31 серпня 2011, 20:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 117 разів
- Подякували: 427 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
Устанавливались и те и другие.
Думаю зависит от полугодия выпуска.
Скорее всего вишня,серые встречал на первых 638, а там...
Думаю зависит от полугодия выпуска.
Скорее всего вишня,серые встречал на первых 638, а там...
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- nik_2
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1088
- З нами з: 28 серпня 2013, 11:44
- Мотоцикл: Minsk 125
- Звідки: Киев (Буча)
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 48 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
У меня стоял серый. Какое полугодие хз. Как-то так...
П.С. Стоял, потому что умер смертью храбрых - все внутренности окислились и тю-тю...
П.С. Стоял, потому что умер смертью храбрых - все внутренности окислились и тю-тю...
"Мечтай так, как будто будешь жить вечно!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой
-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой
-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
- Vadka
- рокер
- Повідомлень: 251
- З нами з: 03 вересня 2014, 22:08
- Мотоцикл: JAWA 634-7-00
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 41 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
РЕпа, nik_2 Дякую!
Мої сигнали також не працювали, окислелись, але після чистки забібікали.
Мої сигнали також не працювали, окислелись, але після чистки забібікали.
- Vadka
- рокер
- Повідомлень: 251
- З нами з: 03 вересня 2014, 22:08
- Мотоцикл: JAWA 634-7-00
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 41 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
Всім привіт! Так запитання: у флейтах повинні стояти перегородки, ось ці? В моїх флейтах їх немає.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
Повинні, при проходженні вихлопних газів через систему перегородок,як по лабіринту гази втрачають швидкість і на виході з глушител за рахунак зменшення різниці тиску газів у глушителі та атмосфері звук виходу газів стає тихіший.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Vadka
- рокер
- Повідомлень: 251
- З нами з: 03 вересня 2014, 22:08
- Мотоцикл: JAWA 634-7-00
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 41 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
Всім привіт! Готове переднє колесо, на заднє ще не проточили ступицю.
Але не все так добре, колесо получається зміщене в право на 2,5 - 3мм., так само було і до переборки колеса. Переміряв уже все, пера стоять паралельно, втулки шайбочки на місці, обід також встановлений по центру ступиці.
Може хтось підкаже в чому може бути причина.
Але не все так добре, колесо получається зміщене в право на 2,5 - 3мм., так само було і до переборки колеса. Переміряв уже все, пера стоять паралельно, втулки шайбочки на місці, обід також встановлений по центру ступиці.
Може хтось підкаже в чому може бути причина.
- Vadka
- рокер
- Повідомлень: 251
- З нами з: 03 вересня 2014, 22:08
- Мотоцикл: JAWA 634-7-00
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 41 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
Тільки що поміряв, зазор між ступицею і щитом 1,5мм., але якщо між ними поставити шайбочку - то колесо ще зміститься в право.
- vladuna
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1135
- З нами з: 10 лютого 2011, 20:51
- Мотоцикл: Jawa 350 638, ИЖ 56, Рига 26
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 41 раз
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
Была когда то такая проблема, смотри на то, как установлены колесные подшипники.
Нужно знать предмет, о котором говоришь, в точности и подробности, выяснив себе вполне его положительные и отрицательные свойства... А. Ф. Кони.
- -Vit-
- уважаемый
- Повідомлень: 656
- З нами з: 12 червня 2012, 13:42
- Мотоцикл: JAWA 638-0-00, CBF1000
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 53 рази
- Подякували: 33 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
Вставлю 5 коп. Мож допоможе.
Я коли збирав теж було таке, але я знайшов 3 дистанційні втулки, всі різної ширини, причому дві з них на вид оригінальні. З однією з них все стало як треба.
По зазорах на приливах різниці вверху і внизу немає все стало ідеально.
Судячи з 5 шт. вилок які в мене є я зробив висновок що варіантів виконання було більше ніж 2, судячи з всього залежно від року випуску.
..Да, ще питання - стяжний болт правого пера затягував правильно, після прокачки вилки?
Отвір під вороток вродь відносно правильно стоїть...
В мене було зміщення вліво, але крім різної відскані між перами і диском колеса, ще було видно по самій осі - отвір під вороток заходив в праве перо забагато (як би пояснити край отвору був нарівні з вилкою).
Я коли збирав теж було таке, але я знайшов 3 дистанційні втулки, всі різної ширини, причому дві з них на вид оригінальні. З однією з них все стало як треба.
По зазорах на приливах різниці вверху і внизу немає все стало ідеально.
Судячи з 5 шт. вилок які в мене є я зробив висновок що варіантів виконання було більше ніж 2, судячи з всього залежно від року випуску.
..Да, ще питання - стяжний болт правого пера затягував правильно, після прокачки вилки?
Отвір під вороток вродь відносно правильно стоїть...
В мене було зміщення вліво, але крім різної відскані між перами і диском колеса, ще було видно по самій осі - отвір під вороток заходив в праве перо забагато (як би пояснити край отвору був нарівні з вилкою).
- Vadka
- рокер
- Повідомлень: 251
- З нами з: 03 вересня 2014, 22:08
- Мотоцикл: JAWA 634-7-00
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 41 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
Мова йде про ось цю дистанційну втулку, чи про ту, яка вставляється в перо?-Vit- писав:Я коли збирав теж було таке, але я знайшов 3 дистанційні втулки, всі різної ширини, причому дві з них на вид оригінальні. З однією з них все стало як треба.
Так, правильно, пера стоять паралельно.-Vit- писав:..Да, ще питання - стяжний болт правого пера затягував правильно, після прокачки вилки?
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
Пера у вилки 638 стоять не паралельно, а якби сходяться вужче до низу, це одне, по друге затягувати стяжний болт на правому стакані і також задні аморти треба посадивши на мот товариша, бажано з великою мордою, щоб нагрузити ходову. В роботі аморти та вилка ходят, зміщуються і треба вибрати десь середнє їхнє положення та затягти. Втулка 10, виділина на кресленні деталей колеса, на передку повинна бути коротка, а у задньому колесі довша. По різним рокам випуску таки є різниця у стаканах вилки та приливі гальмівної плити, на одних довший на інших коротший, там де коротший вставлена втулка у стакан, як у Vadka.
Втулка- Без втулки- Якщо труби вилки не гнуті то все повинно встановитися нормально, праве перо, перед затяжкою можна поворушити руками по осі колеса, щоб воно зайняло потрібне положення.
Втулка- Без втулки- Якщо труби вилки не гнуті то все повинно встановитися нормально, праве перо, перед затяжкою можна поворушити руками по осі колеса, щоб воно зайняло потрібне положення.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Vadka
- рокер
- Повідомлень: 251
- З нами з: 03 вересня 2014, 22:08
- Мотоцикл: JAWA 634-7-00
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 41 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
https://www.youtube.com/watch?v=uDP573-l5PMUSS писав:Пера у вилки 638 стоять не паралельно, а якби сходяться вужче до низу, це одне,
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
Привіт Vadka, ситуація з центруванням обода ,відносно барабана, не проста , обод не має іти по центру барабана ,а має бути зміщений ,по памяті в ліво ,так щоб зазори між ободом і стаканами вилки, були однакові,якщо ставити при центруванні обод по центру барабана він все буде зміщений .
- Vadka
- рокер
- Повідомлень: 251
- З нами з: 03 вересня 2014, 22:08
- Мотоцикл: JAWA 634-7-00
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 41 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
Привіт! В моєму випадку якщо обід змістити так, щоб зазори між ним і стаканами вилки були однакові, то спиці будуть стояти "зонтом".Славік писав:Привіт Vadka, ситуація з центруванням обода ,відносно барабана, не проста , обод не має іти по центру барабана ,а має бути зміщений ,по памяті в ліво ,так щоб зазори між ободом і стаканами вилки, були однакові,якщо ставити при центруванні обод по центру барабана він все буде зміщений .
- Vadka
- рокер
- Повідомлень: 251
- З нами з: 03 вересня 2014, 22:08
- Мотоцикл: JAWA 634-7-00
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 41 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
Якщо ось так поміряти від пера до спиці - то відстань зліва буде 55мм, а справа 50мм.
Будь ласка, поміряйте в себе приблизно так само і напишіть, що у вас вийшло.
Будь ласка, поміряйте в себе приблизно так само і напишіть, що у вас вийшло.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
На даний час у мене на подвір'ї знаходиться 3(ТРИ) яви 638 у всіх відстань зліва по твоїй позиції становить від 54мм до 54,5мм в залежності від товщини шару фарби на стаканах вилки, по правому стакану 52мм туди сюди пару мм в залежності у якому положенні затиснуте перо на осі. До того ж такі виміми будуть приблизними, бо нема впевненості, що стакани відлиті ідеально однаково та отвори під вісь зроблені під одним кутом відносно того ребра що ти тулив до нього штангель.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
Візуально гальмівна плита щільно , без зазору, прилягає до виступу лівого стакану? Може де є забоїна чи щось подібне і дає зайвий мм?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- ex-analogg
- Повідомлень: 520
- З нами з: 03 квітня 2012, 22:56
- Мотоцикл: « ⒿⓐⓌⓐ ❻❸❽ » ₁₉₈₇
- Звідки: Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 638-5-00 Полтава
Имею такую-же проблему, так и не смог решить. Заметил на "глаз" лишь одно, что правый стакан ниже левого, товарища с "большой мордой" правда еще не садил при затяжке правого стакана, может дело действительно в этом!?
ʁɔvʎнdǝвǝdǝu dиw - ɐwʎ ɔ vǝmоɔ dиw
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів