"Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення Dr_Hammer »

Нормальна собі робоча така 638-ма, але вітровик це просто ппц, невже він Вам "дорог как память"?
Jedem das Seine!
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення USS »

= вылезло на свободу СТАНОЧНОЕ стопорное кольцо! :uzhos: ..Сам виноват, при установке таки обратил внимание: - сжатое утиками колечко НЕ распрямляется до плотной посадки в канавке - а немножко в своей канавке = БОЛТАЕТСЯ! Вот - и доболталось!
Трохи не зрозумів, тобто у поршень було вставлене штопорне кільце прямокутного перерізу, таке як на фото поряд з поршнем?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
OlegHunter
рокер
Повідомлень: 471
З нами з: 25 вересня 2009, 13:25
Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 60 разів
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення OlegHunter »

- Саме так, кільце саме прямокутного перерізу! Тільки не Штопорне, а таки = СТОПорне!!
... Цитую себе ж українською: "
1)Штопор - неконтрольоване падіння літального апарату по спіралі;
2)штопор - спірально закручений дріт для витягування корків з пляшок;
..можна також попасти в любовний чи алкогольний штопор.......(стор.5 цієї теми, мій допис від 9 лютого 2011р.) :smoke2:
Аватар користувача
OlegHunter
рокер
Повідомлень: 471
З нами з: 25 вересня 2009, 13:25
Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 60 разів
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення OlegHunter »

Dr_Hammer писав:Нормальна собі робоча така 638-ма, але вітровик це просто ппц, невже він Вам "дорог как память"?
- Задача "пенала" - регулярні поїздки до жінчиного родинного маєтку за Жмеринку = 308 км! Травневі свята - посадка городини..... Вересень - за картоплею, жовтень (при + 7 град.) - за яблуками... Вітровик якраз захищав і захищає від холоду та дощу/мряки! Інші три моїх моца = "голі", всі вони вище в темі.... Накатавши за 35 років більше 200 000км тільки на двохсвоїх моцах - вже і так маю невеликі скарги на здоров,я! :dedushka:
Востаннє редагувалось 15 липня 2016, 14:03 користувачем OlegHunter, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення USS »

- Саме так, кільце саме прямокутного перерізу! Тільки не Штопорне, а таки = СТОПорне!!
Помилка у написанні не прешкода для розуміння про, що саме йдеться у реченні, а йшлося про переріз того стопорного кільця, на скільки мені відомо, стопорити поршневий палець необхідно виключно кільцями круглого перерізу, бо за рахунок своєї форми та фаски на поршневому пальці самовільно вийти з канавки при роботі таке кільце не може, хіба що через великий строк експлуатації відломить вусики. Від Вас я неочікував такого,як говорять російською, "опрометчивого" кроку встановити прямокутний стопор, тим більше, що сама канавка у поршню робиться також закруглена.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
OlegHunter
рокер
Повідомлень: 471
З нами з: 25 вересня 2009, 13:25
Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 60 разів
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення OlegHunter »

-- Тому й поділився досвідом. Всі "новодєли" зараз ідуть саме з такими стопорними кілечками.... :gazenvagen:
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення route 66 »

OlegHunter писав: - Задача "пенала" - регулярні поїздки до жінчиного родинного маєтку за Жмеринку = 308 км! Травневі свята - посадка городини..... Вересень - за картоплею, жовтень (при + 7 град.) - за яблуками... Вітровик якраз захищав і захищає від холоду та дощу/мряки!
А як же Нива? Ви на пеналі дійсно мотаетесь за картоплею та яблуками?
Аватар користувача
OlegHunter
рокер
Повідомлень: 471
З нами з: 25 вересня 2009, 13:25
Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 60 разів
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення OlegHunter »

- Маю Ниву і не тільки, але не маю часу викласти свій досвід грузоперевозок та будівництва причепів (виготовив = 5 шт.!)......
Аватар користувача
-Vit-
уважаемый
Повідомлень: 656
З нами з: 12 червня 2012, 13:42
Мотоцикл: JAWA 638-0-00, CBF1000
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 33 рази
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення -Vit- »

Dr_Hammer писав:Нормальна собі робоча така 638-ма, але вітровик це просто ппц, невже він Вам "дорог как память"?
Проїздив в молодості з таким років 5, в порівнянні з іншими дуже практична річ. Можливо зовнішній вигляд не дуже, але від вітру, дощу захищає супер. З часом було розбите верхнє оргскло і замінене саморобним але уже без верхнього вигину як в рідного, потім було пошкоджене скло яке перед фарою - теж вирізано було вже плоске замість опуклого...
Загалом як відкупив яву - люмінявий корпус вітровика мені теж віддали... Правда без скла. Тут на форумі колись запропонували новий такий вітровик - не стримався, купив. Навіть мануал рідний є.
Такий як тут:
http://olx.ua/uk/obyavlenie/obtekatel-m ... iniHi.html

Думаю що можливо і поставлю його колись. Єдина проблема що рідне резинове ущільнення навкруги скла фари росчипається на частини - чим його замінити поки не можу придумати.

Про користь сперечатись нема сенсу, кожен вирішує для себе

http://roker.kiev.ua/techinfo/docs/obte ... tsikl.html

http://bikepost.ru/blog/27356/Vetrovoe-steklo.html

Зображення
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення route 66 »

Щиток Ковалева в статье весьма не плох.
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення Vvv »

Как кому , на мой взгляд щиток будет получше чем термо обмундирование против дождя.
Аватар користувача
OlegHunter
рокер
Повідомлень: 471
З нами з: 25 вересня 2009, 13:25
Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 60 разів
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення OlegHunter »

......Єдина проблема що рідне резинове ущільнення навкруги скла фари росчипається на частини - чим його замінити поки не можу придумати.
Про користь сперечатись нема сенсу, кожен вирішує для себе...
-- Ця резинка навкруг корпуса фари - елементарно вирізається з автокамери (зовнішньої частини). Зовнішній край - закріплюється на штатну перегородку, внутрішній - просто натягується на корпус фари!, щоб своя ж фара не світила назад!! - :100:
Аватар користувача
-Vit-
уважаемый
Повідомлень: 656
З нами з: 12 червня 2012, 13:42
Мотоцикл: JAWA 638-0-00, CBF1000
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 33 рази
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення -Vit- »

Я мав на увазі ту резинку яка надівається на оргскло перед фарою, типу прямокутника неправильного.
Зображення
Та що на корпус фари зрозуміло що можна з камери.
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення Dr_Hammer »

-Vit-, я не сумніваюсь в його ефективності проти дощу і вітру, просто написав зі своєї "дзвінниці")))
Оскільки не використовую яву в якості картоплевоза, то для мене естетична складова грає значну роль.
Jedem das Seine!
NashMoto
ньюб
Повідомлень: 2
З нами з: 28 липня 2016, 14:13
Мотоцикл: Ява
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення NashMoto »

)))фото супер, приємно було бачити стільки чудовой техніки
Аватар користувача
OlegHunter
рокер
Повідомлень: 471
З нами з: 25 вересня 2009, 13:25
Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 60 разів
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення OlegHunter »

Фото - які? Де розібраний лобовик, чи вище - де загажений пташками?? :niasilil:
Аватар користувача
Wyrik_st
мож че и выростит
Повідомлень: 100
З нами з: 26 вересня 2010, 23:14
Мотоцикл: CZ-350 / ММВЗ - 3.112/2
Звідки: Софиевка-Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення Wyrik_st »

Фото з відновленння дисків щеплення з корковими вставками здивувало , креативний підхід .
If at first you don’t succeed try, try and try again .
Аватар користувача
OlegHunter
рокер
Повідомлень: 471
З нами з: 25 вересня 2009, 13:25
Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 60 разів
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення OlegHunter »

- Чуток мы отвлеклись. Вторая моя 250-ка была снова завезена в село и осталась там дожидаться нас в компании моей ИЖ-П/56 "Бронзовой птицы": ЗображенняЗображення
..Не то, чтобы она не поместилась в обратную дорогу "На Киев", (зато поместилась "старушачья" коляска + токарник), а чтобы был повод поставить на колёса ЯВу250 №1! ..Потихоньку дело движется: ЗображенняЗображення
..Следущая задача = коляска! Изготовлены новые крепления к раме, выточены новые "шарики": ЗображенняЗображення
- НО: чтобы всё собрать "в кучу" нужно кинуть в раму двигло! Низ мотора = собран, цилиндр = прошлифован под 2-й ремонт, остановка - за ремонтными кольцами, обещаными vladyna.. :smoke2: - Кинуть же мотор без поршневой - значит снова его придётся снимать, бо цилиндр в раме НЕ одевается/снимается! :uzhos: (нужно выкручивать его шпильки и т.д.) ............ждём..... :smoke:
Аватар користувача
OlegHunter
рокер
Повідомлень: 471
З нами з: 25 вересня 2009, 13:25
Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 60 разів
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення OlegHunter »

Напомню - как я давненько перевожу сопряжение "старушачьего" маятника с рамой на сферические подшипники ШС: ЗображенняЗображення - Дата чертежа - май 1988г.!
Вот чертёж самих корпусов: ЗображенняЗображення..Наружный Ф = 45+3мм.
А вот так всё выглядит в сборе: ЗображенняЗображення
Ось - остаётся штатной, либо вытачивается из штока передней стойки ВАЗ-09, а распорные втулочки - из штока стойки "москвич 2141", либо VW T5... :100:
GMB
ньюб
Повідомлень: 2
З нами з: 05 листопада 2016, 18:43
Мотоцикл: JAWA 638
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Привет с Нико!!!

Повідомлення GMB »

Дядя Сережа Ява 638 у Вас в наличии есть????
Аватар користувача
OlegHunter
рокер
Повідомлень: 471
З нами з: 25 вересня 2009, 13:25
Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 60 разів
Контактна інформація:

Re: Привет с Нико!!!

Повідомлення OlegHunter »

GMB писав:Дядя Сережа Ява 638 у Вас в наличии есть????
Кому этот вопрос? Моё имя = Олег! :dedushka:
GMB
ньюб
Повідомлень: 2
З нами з: 05 листопада 2016, 18:43
Мотоцикл: JAWA 638
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення GMB »

Ого!!!!!!!!))))))))) вот это я плуганул))))))))) А вопрос был Вам....))))))))))
Аватар користувача
OlegHunter
рокер
Повідомлень: 471
З нами з: 25 вересня 2009, 13:25
Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 60 разів
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення OlegHunter »

Последнее сообщение + фото на стр.1 этой темы! Меня сразу же подняли насмех за лобовик... Вот мой "пенал" - и без лобовика!.... - в зависимости от маршрутов и времени года (погоды!):
ЗображенняЗображення
- - Разумеется - он = "НА ХОДУ", - с полным баком, - рядом стоит новый акум + электролит! :100:
Анатолий
ньюб
Повідомлень: 14
З нами з: 15 грудня 2016, 21:01
Мотоцикл: jawa 360
Звідки: Молдова, Кишинев
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення Анатолий »

Олег, как с вами связаться, напишите свой номер телефона, или найдите меня на вайбере пож та +37379440660
Аватар користувача
OlegHunter
рокер
Повідомлень: 471
З нами з: 25 вересня 2009, 13:25
Мотоцикл: JAWA-638, JAWA-250/559, ЧЗ-180/487, ИЖ-П/56, Альфа
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 60 разів
Контактна інформація:

Re: "Бес в ребро": влюбился в ЧЗ-175/180..

Повідомлення OlegHunter »

- Пока ждал заводной вал от одного знакомого,... другой сжалился и одолжил свой! ....Долгими зимними вечерами удалось восстановить/собрать мотор ЧЗ-250/455:
ЗображенняЗображення
..хватило терпения сделать кронштейн для заднего винта правой крышки (от ЯВА-360):
ЗображенняЗображення
...А проснувшийся энтузиазм сына - помог вкинуть сей движок в готовую ходовую:
ЗображенняЗображення
- Завели, ..прокатались! Пока идёт обычный процесс устранения косяков, - ведь все детали этого мотика никогда не были единым целым... :100:
За це повідомлення автора OlegHunter подякував:
Syava
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів