Сторінка 1 з 1

Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Додано: 13 серпня 2011, 09:56
KWAKA
Наконец-то выкроил время для экспериментов над донорской вилкой. Я думаю всем известна проблема, когда вилка течет, и замена сальников не дает положительного результата. Вариант решения даной проблемы будет описан ниже, а тех, у кого есть возможность купить новую вилку за гроши, попрошу дальше не читать.
Итак, по моим скромным догадкам, больше всего вилка "устает" в этом месте

Зображення

В итоге, вилка работает кагбэ наизгиб немного, тем самым одну сторону сальника прижимая, а противоположенную освобождая (получаеться зазор, через который масло выходит).
В технических условиях, которые мне были доступны, я произвел следующую манипуляцию

http://youtu.be/X63asJZLdKw

Проточил посадочное место на 60мм (сколько резца хватило), и диаметром 39мм для втулки из капролоктана.

Зображення

Задача втулки - убрать эллипс в верхней части подвижной трубы ( и течь масла ессно). Также советую сразу заменить поршень, который отвечает за плавность хода.

Зображення

"Хитрый" заводской разрез можно повторить канцелярским ножом, а диаметр подгонять аналогично поршневым кольцам.
Вот таким вот простым способом мы продлеваем жизнь вилочке еще на каких-то несколько сезонов.

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Додано: 13 серпня 2011, 10:42
Rock-N-Roll
класно!)) Молодець, що написав, в мене така ж сама проблема почалась.

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Додано: 13 серпня 2011, 10:55
KWAKA
То в тебе ж ява більш-менш свіжа? Перед хірургічним втручанням потрібно провірити вилку на наявність люфта. Для цього треба вийняти перо з траверс, правою рукою взятись за верх (там де пробка), ногою наступити знизу (до вісь вставляється), лівою рукою взятись за верх стакана (де сальник), і спробувати пошатати.

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Додано: 06 січня 2012, 23:14
slovari31
А если из бронзы сделать втулку :smoke:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Додано: 06 січня 2012, 23:40
java 6v
дякую за пораду!в мене теж таке сальники нові а вилка тече!

[ Post made via Mobile Device ] Зображення

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Додано: 08 січня 2012, 00:07
KWAKA
slovari31 писав:А если из бронзы сделать втулку :smoke:
Капролоктан,в цьому випадку, більш живучий матеріал.

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Додано: 08 січня 2012, 01:33
FANAT
я собі робив трохи по іншому, проточував посадку нижче і ставив два сальника і все було гуд нічого не текло

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Додано: 08 січня 2012, 12:38
KWAKA
Мені здається-це варіант при невеликому зношуванні. Ти ж не прибираєш кут між пером і стаканом, який виникає в процесі експлуатації. Ще може бути, що верхній сальник буде "голодувати", і стреться швидше. Але це бже здогадки.

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Додано: 15 грудня 2012, 01:24
suprem
А я себе немного усовершенствовал идею, и сделал втулку для второго сальника, смотреть здесь http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?f=19&t=2783&start=25

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Додано: 15 грудня 2012, 09:24
KWAKA
Другий сальник, мены здається, це тимчасовий варіант. Практика покаже.

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Додано: 06 січня 2018, 17:19
JUK
Антипионер писав: Практика покаже.
Cєрьога , я розумiю що це було вже давно , але розкажи , що в рештi решт показала їзда ? хочу теж поекспериментувати з стаканами вилки

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Додано: 09 січня 2018, 07:59
KWAKA
Ну як сказати. Зараз би такого не робив.
Такий ремонт доцільний лише за умови ідеальних нерухомих труб. Якщо вилка зношена в хлам, то краще піти іншим шляхом - купити живішу, або перейти на японську хромовану з нормальними змінними направляючими.

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Додано: 10 січня 2018, 10:28
JUK
Якось туманно ти написав . Припустимо нерухомi труби в гарному станi , але є нюанс , дiаметр їх 35.9мм , а нижнi стакани всерединi зносилися за 90 тисяч до майже 36.2 мм . Викинути стакани можна , а ось пiдiбрати новi з внутрiшнiм дiаметром хоча би 36 мм - то вже проблема , ось чого i хочу зайнятися сєкасом :niasilil: за логiкою три десятки втулки повиннi компенсувати . Як в тебе при експлуатацiї повiв капролон , та i цiкавить жорсткiсть самого вузла з цими втулками . :smoke:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Додано: 10 січня 2018, 10:35
KWAKA
Він себе по-різному вів в залежності від температури навколишнього середовища. Коли було холодно, навіть підклинював в крайньому верхньому положенні. Тому, якщо геть варіантів нема, то краще бронза.

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Додано: 10 січня 2018, 10:56
JUK
Антипионер писав: Коли було холодно, навіть підклинював в крайньому верхньому положенні.
Даже так . А ще , ти не можеш згадати , який ти робив зазор : нерухома труба - втулка ?

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Додано: 10 січня 2018, 11:17
KWAKA
Нажаль не згадаю. В мене нерухома труба була зношена, і зазор вибирався, щоб не підклинювало.

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Додано: 10 січня 2018, 19:44
JUK
Добре , Сєрж , я зрозумiв , буду майструвати .