Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Аватара пользователя
Антипионер
Омаровод
Сообщения: 2354
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: Jawa 634 => Kawasaki KLR650C
Откуда: Біла Церква
Благодарил (а): 253 раза
Поблагодарили: 67 раз
Контактная информация:

Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Сообщение Антипионер » 13 авг 2011, 09:56

Наконец-то выкроил время для экспериментов над донорской вилкой. Я думаю всем известна проблема, когда вилка течет, и замена сальников не дает положительного результата. Вариант решения даной проблемы будет описан ниже, а тех, у кого есть возможность купить новую вилку за гроши, попрошу дальше не читать.
Итак, по моим скромным догадкам, больше всего вилка "устает" в этом месте

Изображение

В итоге, вилка работает кагбэ наизгиб немного, тем самым одну сторону сальника прижимая, а противоположенную освобождая (получаеться зазор, через который масло выходит).
В технических условиях, которые мне были доступны, я произвел следующую манипуляцию

http://youtu.be/X63asJZLdKw

Проточил посадочное место на 60мм (сколько резца хватило), и диаметром 39мм для втулки из капролоктана.

Изображение

Задача втулки - убрать эллипс в верхней части подвижной трубы ( и течь масла ессно). Также советую сразу заменить поршень, который отвечает за плавность хода.

Изображение

"Хитрый" заводской разрез можно повторить канцелярским ножом, а диаметр подгонять аналогично поршневым кольцам.
Вот таким вот простым способом мы продлеваем жизнь вилочке еще на каких-то несколько сезонов.
Изображение

Аватара пользователя
Rock-N-Roll
рокер
Сообщения: 437
Зарегистрирован: 16 ноя 2010, 00:08
Мотоцикл: Keeway RK III 150; Riga-12
Откуда: Київ
Благодарил (а): 19 раз
Контактная информация:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Сообщение Rock-N-Roll » 13 авг 2011, 10:42

класно!)) Молодець, що написав, в мене така ж сама проблема почалась.

Аватара пользователя
Антипионер
Омаровод
Сообщения: 2354
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: Jawa 634 => Kawasaki KLR650C
Откуда: Біла Церква
Благодарил (а): 253 раза
Поблагодарили: 67 раз
Контактная информация:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Сообщение Антипионер » 13 авг 2011, 10:55

То в тебе ж ява більш-менш свіжа? Перед хірургічним втручанням потрібно провірити вилку на наявність люфта. Для цього треба вийняти перо з траверс, правою рукою взятись за верх (там де пробка), ногою наступити знизу (до вісь вставляється), лівою рукою взятись за верх стакана (де сальник), і спробувати пошатати.
Изображение

slovari31
ньюб
Сообщения: 13
Зарегистрирован: 29 ноя 2011, 23:40
Мотоцикл: Jawa 350
Откуда: Черновцы
Контактная информация:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Сообщение slovari31 » 07 янв 2012, 00:14

А если из бронзы сделать втулку :smoke:

Аватара пользователя
java 6v
Старая гвардия
Сообщения: 808
Зарегистрирован: 24 авг 2011, 09:58
Мотоцикл: CZ-350 472.5
Откуда: Київ
Благодарил (а): 6 раз
Поблагодарили: 2 раза
Контактная информация:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Сообщение java 6v » 07 янв 2012, 00:40

дякую за пораду!в мене теж таке сальники нові а вилка тече!

[ Post made via Mobile Device ] Изображение
Изображение

Аватара пользователя
Антипионер
Омаровод
Сообщения: 2354
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: Jawa 634 => Kawasaki KLR650C
Откуда: Біла Церква
Благодарил (а): 253 раза
Поблагодарили: 67 раз
Контактная информация:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Сообщение Антипионер » 08 янв 2012, 01:07

slovari31 писал(а):А если из бронзы сделать втулку :smoke:


Капролоктан,в цьому випадку, більш живучий матеріал.
Изображение

Аватара пользователя
FANAT
рокер
Сообщения: 341
Зарегистрирован: 09 янв 2010, 02:30
Мотоцикл: jawa 350\638
Откуда: львов
Контактная информация:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Сообщение FANAT » 08 янв 2012, 02:33

я собі робив трохи по іншому, проточував посадку нижче і ставив два сальника і все було гуд нічого не текло
Хочешь быть ближе к Богу? ОБГОНИ МЕНЯ...

Аватара пользователя
Антипионер
Омаровод
Сообщения: 2354
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: Jawa 634 => Kawasaki KLR650C
Откуда: Біла Церква
Благодарил (а): 253 раза
Поблагодарили: 67 раз
Контактная информация:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Сообщение Антипионер » 08 янв 2012, 13:38

Мені здається-це варіант при невеликому зношуванні. Ти ж не прибираєш кут між пером і стаканом, який виникає в процесі експлуатації. Ще може бути, що верхній сальник буде "голодувати", і стреться швидше. Але це бже здогадки.
Изображение

suprem
мож че и выростит
Сообщения: 60
Зарегистрирован: 16 янв 2012, 23:02
Мотоцикл: Jawa 350 638,Viper V250, Lifan Torero
Откуда: Киев-Ялта
Контактная информация:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Сообщение suprem » 15 дек 2012, 02:24

А я себе немного усовершенствовал идею, и сделал втулку для второго сальника, смотреть здесь viewtopic.php?f=19&t=2783&start=25

Аватара пользователя
Антипионер
Омаровод
Сообщения: 2354
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: Jawa 634 => Kawasaki KLR650C
Откуда: Біла Церква
Благодарил (а): 253 раза
Поблагодарили: 67 раз
Контактная информация:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Сообщение Антипионер » 15 дек 2012, 10:24

Другий сальник, мены здається, це тимчасовий варіант. Практика покаже.
Изображение

Аватара пользователя
JUK
Старая гвардия
Сообщения: 1348
Зарегистрирован: 13 мар 2011, 12:45
Мотоцикл: JAWA 638
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 61 раз
Контактная информация:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Сообщение JUK » 06 янв 2018, 18:19

Антипионер писал(а): Практика покаже.

Cєрьога , я розумiю що це було вже давно , але розкажи , що в рештi решт показала їзда ? хочу теж поекспериментувати з стаканами вилки

Аватара пользователя
Антипионер
Омаровод
Сообщения: 2354
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: Jawa 634 => Kawasaki KLR650C
Откуда: Біла Церква
Благодарил (а): 253 раза
Поблагодарили: 67 раз
Контактная информация:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Сообщение Антипионер » 09 янв 2018, 08:59

Ну як сказати. Зараз би такого не робив.
Такий ремонт доцільний лише за умови ідеальних нерухомих труб. Якщо вилка зношена в хлам, то краще піти іншим шляхом - купити живішу, або перейти на японську хромовану з нормальними змінними направляючими.
Изображение

Аватара пользователя
JUK
Старая гвардия
Сообщения: 1348
Зарегистрирован: 13 мар 2011, 12:45
Мотоцикл: JAWA 638
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 61 раз
Контактная информация:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Сообщение JUK » 10 янв 2018, 11:28

Якось туманно ти написав . Припустимо нерухомi труби в гарному станi , але є нюанс , дiаметр їх 35.9мм , а нижнi стакани всерединi зносилися за 90 тисяч до майже 36.2 мм . Викинути стакани можна , а ось пiдiбрати новi з внутрiшнiм дiаметром хоча би 36 мм - то вже проблема , ось чого i хочу зайнятися сєкасом :niasilil: за логiкою три десятки втулки повиннi компенсувати . Як в тебе при експлуатацiї повiв капролон , та i цiкавить жорсткiсть самого вузла з цими втулками . :smoke:

Аватара пользователя
Антипионер
Омаровод
Сообщения: 2354
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: Jawa 634 => Kawasaki KLR650C
Откуда: Біла Церква
Благодарил (а): 253 раза
Поблагодарили: 67 раз
Контактная информация:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Сообщение Антипионер » 10 янв 2018, 11:35

Він себе по-різному вів в залежності від температури навколишнього середовища. Коли було холодно, навіть підклинював в крайньому верхньому положенні. Тому, якщо геть варіантів нема, то краще бронза.
Изображение

Аватара пользователя
JUK
Старая гвардия
Сообщения: 1348
Зарегистрирован: 13 мар 2011, 12:45
Мотоцикл: JAWA 638
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 61 раз
Контактная информация:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Сообщение JUK » 10 янв 2018, 11:56

Антипионер писал(а): Коли було холодно, навіть підклинював в крайньому верхньому положенні.

Даже так . А ще , ти не можеш згадати , який ти робив зазор : нерухома труба - втулка ?

Аватара пользователя
Антипионер
Омаровод
Сообщения: 2354
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: Jawa 634 => Kawasaki KLR650C
Откуда: Біла Церква
Благодарил (а): 253 раза
Поблагодарили: 67 раз
Контактная информация:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Сообщение Антипионер » 10 янв 2018, 12:17

Нажаль не згадаю. В мене нерухома труба була зношена, і зазор вибирався, щоб не підклинювало.
Изображение

Аватара пользователя
JUK
Старая гвардия
Сообщения: 1348
Зарегистрирован: 13 мар 2011, 12:45
Мотоцикл: JAWA 638
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 61 раз
Контактная информация:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Сообщение JUK » 10 янв 2018, 20:44

Добре , Сєрж , я зрозумiв , буду майструвати .


Вернуться в «Ходовая»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей