Сторінка 1 з 7

Моя 638 001

Додано: 17 грудня 2019, 18:57
Александр77
Як казали в одному серіалі : " зима близько" тому було вирішено нарешті зайнятися моїм "колясовичом". Аппарат 87 року купувався мною в одному з магазинів Киева. Це колясочний варіант - тому при розпаковці з`ясувавши, що відсутня 1 дуга з заду, та відсутність обох з переду це не просто прой..б, а так і повинно бути (бо нах вони при колясці) було вирішено а чому б і коляску не взяти. В комплекті йшла Велорекс 700. Служив коник вірою і правдою (чогось так кажуть?) але наразі в каїні трапився пиз...ь епіческих масштабів, з паливом зовсім туго (запрвлялись газовим конденсатом) мастило теж якісь помиї, тому двигунцеві довелося не легко. Ще були поїздки в славне місто Жданов (на море) з завантаженою каністрами з пальним, коляскою, що в свою чергу не добавляло здоровья ходовій. Потім з`явився автомобіль і коник на довгі роки став, під попоною, в гаражі. Та мабуть настав його час - на днях був розібраний до болта - тапер виглядає так:
Зображення

Зображення
видно проблеми з корозією (вірніше з фарбуванням)
Зображення
Розпочалася "боротьба" з маятником, він поки що не люфтить але я зною що то не надовго, потрібна ревізія, а в планах заміна його на алюмінієвий з ЧЗ.
Тому починаю клянчити : Люди добрі, допоможіть хто чим може (не без коштовно звісно) може в кого завалялось :oops: Кришка тормозного барабана з вухом під реактивну тягу (ЧЗ), гайка що кріпить задню зірку(ЧЗ),прохідна втулка маятника(ЧЗ).
А крім того буду вдячний за координати провіреного майстра який оцинкує різну "мілочовку"

Re: Моя 638 001

Додано: 17 грудня 2019, 19:42
Dr_Hammer
О, будем слідкувати за новими качелями!)))
Александр77 писав: 17 грудня 2019, 18:57гайка що кріпить задню зірку (ЧЗ)
Можу задарити таку з нержавійки, там різьба (М20х1,5) різалась мітчиком, а тому і не дивно шо 2 чи 3 витки покришИло, на роботу не впливає аж ніяк, наполіруєш і буде гут)
Давай в приват куда-шо!

Re: Моя 638 001

Додано: 17 грудня 2019, 22:09
Александр77
НЕ перевелись ще добрі люди

Re: Моя 638 001

Додано: 17 грудня 2019, 22:41
RomanЫch
Цинкував запчастини на Фарадей Істок т0675680784 у Дніпрі.

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 14:34
Geser
https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/tormoz ... GtIz7.html

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 14:52
route 66
Цинкував також у Дніпрі на Фарадеї. Ціна гуд, якість гуд!
Нашо той чезетовський маятник? Я б залишив все рідне

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 17:59
Александр77
Geser писав: 18 грудня 2019, 14:34 https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/tormoz ... GtIz7.html
Велике спасибі, устиг вхопити

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 18:03
Александр77
route 66 писав: 18 грудня 2019, 14:52 Цинкував також у Дніпрі на Фарадеї. Ціна гуд, якість гуд!
Нашо той чезетовський маятник? Я б залишив все рідне
Ти знаєш ще трохи він мене потрахає і я буду також так думати, але ж діло принципу, і що ж цікаво крутиться падлюка в самому маятнику відпускаю гайки крутиться в рамі а вилазити не хоче поливав усим (крім кислоти) навантажив зйомником (болт через вал) упирається може ще погріти ?

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 18:51
Slavik
Александр, есть вкладыш от 41го москаля, будеш заморачиватся с проточкой? Угощу. Как бы под ёлочку подарочек покладу. :D Есть три в наличии все с идеальным хромом, но пока на два есть планы, а третий ищет нового хозяина. ;)


П.С. Отдам в хорошие руки. :lol:

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 18:58
Александр77
triZet писав: 18 грудня 2019, 18:51 Александр, есть вкладыш от 41го москаля, будеш заморачиватся с проточкой? Угощу. Как бы под ёлочку подарочек покладу. :D Есть три в наличии все с идеальным хромом, но пока на два есть планы, а третий ищет нового хозяина. ;)


П.С. Отдам в хорошие руки. :lol:
так так так подождите, вот из факен вкладыш? это на вал? он на 20? а как вы его сверлите внутри? если есть заберу конечно :100:

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 19:11
Slavik
Факен-шмакен, видел чертежи, с час не помню где. Наверно на ява-олде. Так вот из 41й стойки с помощью токаря и пЫв литры водки делается новая шикарная ось на 634-638.
Пересылка за Ваш счёт)))

У меня была 638-5, тоже были проблемы с маятником, но не было стоек, я много читал искал варианты, и собрал на новых (самоточёных)втулках, была бы под рукой стойка переточил бы и забыл бы на много лет. Во общем помониторте, вкладыш Я отправлю.

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 19:23
C_ Joker
Наверное не вкладыш, а стойка? Они есть двух видов, со штоком на 22 и 25мм соответственно! Так же отличные оси выходят из стоек 2108, 2109, они так же имеют диаметр 22мм, как и ось маятника!

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 20:10
Slavik
C_ Joker писав: 18 грудня 2019, 19:23 Наверное не вкладыш, а стойка?
Уважаемый господин, вкладыш это составляющее стойки, то есть рабочий орган(так сказать). Если взять для примера и сравнить задний ява-амортизатор то получится, что весь в сборе это стойка, а без пружины и корпуса, это вкладыш. Ну как то так.


П.С. Промерял, все три что есть в наличии 25мм. Видать ошибся наверно всё таки от 08й подойдут. Спорить не буду.

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 20:29
C_ Joker
triZet, спасибо за разъяснение, внесу в копилку знаний!
З.Ы. давай без официоза :beer2:

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 20:36
Dr_Hammer
Тоже думав, шо за вкладиш..., шток амортизатора йопт!

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 20:54
Slavik
Раньше был просто шток с поршнем, сальниками и цилиндром. Разобрал, манжет поршня и сальники заменил и поехал, а с час ёпсель-мопсель цивилизация и изобрели вкладыши, тупо стойку раскрутил, старый выкинул, новый поставил))) И в путь.

Скажим так, со старым вариантом можно было поиграться, мягче-жёстче. А в новом варианте, неззя. То есть только масло или газ-масло.

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 21:27
Geser
Александр77 писав: 18 грудня 2019, 18:03 що ж цікаво крутиться падлюка в самому маятнику відпускаю гайки крутиться в рамі а вилазити не хоче поливав усим (крім кислоти) навантажив зйомником (болт через вал) упирається може ще погріти ?
Я своєму давав молотків через гайку з довшого виступаючого боку. Схоже, що втулки до осі приржавіли.

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 21:44
Dr_Hammer
triZet писав: 18 грудня 2019, 20:54 Раньше был просто шток с поршнем
Скажем так - шток як був, так і остався, без штока аморт - не аморт!)))
З вкладишем чи без.

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 21:57
USS
Ти знаєш ще трохи він мене потрахає і я буду також так думати, але ж діло принципу, і що ж цікаво крутиться падлюка в самому маятнику відпускаю гайки крутиться в рамі а вилазити не хоче поливав усим (крім кислоти) навантажив зйомником (болт через вал) упирається може ще погріти ?
Спробуй рідними гайками. З одного боку переверни гайку плоским кінцем усередину, а конусом назовні. Затискаєш гайку, а іншу з другого боку потрошку відпускаєш і таким чином гайкою, як зйомником витягуєш трубку. Коли трохи вилізе підкидай під гайку якісь шайби та витягуй і т. д. Спробуй з обох боків, у який бік легше піде на той і витягай. Зазвичай таким способом вдається витягти трубку щоб не різати маятник. Обливання з усіх боків ведешкою вітається.

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 22:02
Slavik
Dr_Hammer писав: 18 грудня 2019, 21:44
triZet писав: 18 грудня 2019, 20:54 Раньше был просто шток с поршнем
Скажем так - шток як був, так і остався, без штока аморт - не аморт!)))
З вкладишем чи без.
Абсолютно согласен, шток остался штоком, но как же мне объяснить. Раньше с завода это было всё разборное, а счас братья китайци ушли вперёд и штампуют всё в заваренном корпусе, от ездил, снял, поменял и выкинул.

Но, по любому принцип устройства остался тот же. Шток на улице, а поршенёк, заварен в цилиндр и до него без болгарки не долезеш. :D Хотя в заводской версии, был доступ до поршенька и клапана, и можно было с клапаном поиграться, мягче-жосче. Путём подкладывания шайб. Геморно, но спортсмены на моих глазах игрались.

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 23:35
Александр77
так камрад triZet, я так и не понял годится эта штука на вал для алюминиевого маятника? (там вал на 20)?

Re: Моя 638 001

Додано: 18 грудня 2019, 23:41
Slavik
Наверно нет, я промерял диаметр 25мм. На Восьмёрке я так понял 22мм. Ну а 20ть тут наверно вообще засада)))

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 00:30
Александр77
triZet писав: 18 грудня 2019, 23:41 Наверно нет, я промерял диаметр 25мм. На Восьмёрке я так понял 22мм. Ну а 20ть тут наверно вообще засада)))
а хотелось бы 20 но как сие просверлить ? я хз (мож проще трубу из нержи?)

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 06:08
Dr_Hammer
triZet писав: 18 грудня 2019, 22:02Раньше с завода это было всё разборное...
Та знаю-знаю, не треба пояснювати ;)
Александр77 писав: 19 грудня 2019, 00:30а хотелось бы 20 но как сие просверлить ? я хз (мож проще трубу из нержи?)
Якшо вісь на 20 мм робити і всю требуху маятника залишати, то просто завтулити отвори провушин рами, а також між тими провушинами і маятником виточити проставочні кільця (маятник ЧЗ вужчий) і все, це простіший шлях.
А так треба шток аморта на 22 мм, випресувати рідні втулки маятника і точити нові, ті ж проставочні кільця, ну і просверлити шток, нарізати різьби.

пс: штоки амортів сверляться чудово, вони не гартовані (ну наприклад мені ше не попадались з якоюсь злою термообробкою), просто покриті хромом.

Re: Моя 638 001

Додано: 19 грудня 2019, 09:17
route 66
triZet писав: 18 грудня 2019, 20:10
Уважаемый господин....
Уважаемый господин, ты конкретней называй детали. "Вкладыш" - в первую очередь воспринимается как подшипник скольжения коленвала