Yamaha XTX660 "Сатана"
Додано: 23 березня 2017, 20:39
Ну що дозрів і я до написання нової теми
Давно хотів собі мотарда мрія голуба це звісно КТМ 690 SMCR ну і з багатьх причин залишається тільки мрією,тому доводилось вибирати між ДРЗ-ткой і ямахой. Пенредивився багато огодошень,безліч варіантів ну і більшість мені просто не підходила на нормальний пепелац просто бракувало коштів,а за деякі відверті недоноски просили ну явно не нормальні суми.
НУ і як завжди питання якось вирішилось само, друг порадив одну людину,говорить що продажа в людини термінова виїзд за кордон і все таке. Ну спочатку поставився скептично все таке, але заінтригувала ціна,так як в моєму місті то вирішив поїхати. Хоч мот вже і був перероблений з мотарда на ендуро,але всетаки я майже не вагався,хотя можливо і даремно
Фотка з листопада тільки пригнав і вирішив хоть трохи зробити ревізію.
Покатав я тоді 2 дні потім пішли сніга і їздити вже не можна було,але і цього мені з головой вистачило зрозуміти,що характер в нього дуже і дуже дурний,прямо як я і люблю але після всього цього повилазили різня бяки і моменти,вилка текла,резини не було,ще й в придачу здохла свічка. Було вирішено доводити пепелац до стану господарського,були замовлені ремкомплект прогресії,нові сальники пильники вилки,весь комплект масел і фільтрів.
Ну і з здачеє диплома в лютому зявився вагон вільного часу ну і понеслась стара не забута пісня ну а що зробиш ну люблю я крутити гайки.
ТАк ми провесіли неділі дві поки все прийшло,поки зачистим місця ржаві грунт епоксидний нрунт наповнювач ну і покраска. Дуги і коліна були відчищені і віддані в порошок.
ПІсля заміни всіх росхідників (колодок,сальників,фільтрів) одне що було замінено до мене це комплект зірок з цепкой хоч в чомусь мені звезло. В кінці лютого ми вже були на колесах і викотились з гаража
Залишалось тільки поклеяти нову гріфіку і трохи підфарбувати пластик. 5 березня я вже виїхав на зовсім другому кучному снаряді.
Але зрозумів що резина то залишилась 10-ти річна і ні хулеру не тримає. І тут знову прийшов на допомогу наш знайомий,посовітував проїхати в одне місце говорить є у людини бувшого кросмена нові залишки. Поїхав і приїхав з новим Metzeler на передок але він був встановлений на кросовому мінчаку довелось купити й мінчак з документами,а в догруз на нього віддали нову барум крос резину і руль з Бмв Ф650 і все це добро за смішну для нього цифру Покупкой задоволений не менше першой.
Фото старі скоро зробим можливо ще одну тему,а так гарна штука для підвищення грязьвого скілу,та й сестру можна навчити на такому катать.Сьогодні дійшли руки замінити переднього буьлика ну і заодно протестити обнову. Загалом все чудово залишилось прибарахлитись заднім бубликом дивимось в сторону Мітаса Е-09.
Сьогодні перший раз покатав сестру напросилась
ГОворить що сподобалось.
На майбутнє в планах дістати таки передній комплект з мотарда.
Давно хотів собі мотарда мрія голуба це звісно КТМ 690 SMCR ну і з багатьх причин залишається тільки мрією,тому доводилось вибирати між ДРЗ-ткой і ямахой. Пенредивився багато огодошень,безліч варіантів ну і більшість мені просто не підходила на нормальний пепелац просто бракувало коштів,а за деякі відверті недоноски просили ну явно не нормальні суми.
НУ і як завжди питання якось вирішилось само, друг порадив одну людину,говорить що продажа в людини термінова виїзд за кордон і все таке. Ну спочатку поставився скептично все таке, але заінтригувала ціна,так як в моєму місті то вирішив поїхати. Хоч мот вже і був перероблений з мотарда на ендуро,але всетаки я майже не вагався,хотя можливо і даремно
Фотка з листопада тільки пригнав і вирішив хоть трохи зробити ревізію.
Покатав я тоді 2 дні потім пішли сніга і їздити вже не можна було,але і цього мені з головой вистачило зрозуміти,що характер в нього дуже і дуже дурний,прямо як я і люблю але після всього цього повилазили різня бяки і моменти,вилка текла,резини не було,ще й в придачу здохла свічка. Було вирішено доводити пепелац до стану господарського,були замовлені ремкомплект прогресії,нові сальники пильники вилки,весь комплект масел і фільтрів.
Ну і з здачеє диплома в лютому зявився вагон вільного часу ну і понеслась стара не забута пісня ну а що зробиш ну люблю я крутити гайки.
ТАк ми провесіли неділі дві поки все прийшло,поки зачистим місця ржаві грунт епоксидний нрунт наповнювач ну і покраска. Дуги і коліна були відчищені і віддані в порошок.
ПІсля заміни всіх росхідників (колодок,сальників,фільтрів) одне що було замінено до мене це комплект зірок з цепкой хоч в чомусь мені звезло. В кінці лютого ми вже були на колесах і викотились з гаража
Залишалось тільки поклеяти нову гріфіку і трохи підфарбувати пластик. 5 березня я вже виїхав на зовсім другому кучному снаряді.
Але зрозумів що резина то залишилась 10-ти річна і ні хулеру не тримає. І тут знову прийшов на допомогу наш знайомий,посовітував проїхати в одне місце говорить є у людини бувшого кросмена нові залишки. Поїхав і приїхав з новим Metzeler на передок але він був встановлений на кросовому мінчаку довелось купити й мінчак з документами,а в догруз на нього віддали нову барум крос резину і руль з Бмв Ф650 і все це добро за смішну для нього цифру Покупкой задоволений не менше першой.
Фото старі скоро зробим можливо ще одну тему,а так гарна штука для підвищення грязьвого скілу,та й сестру можна навчити на такому катать.Сьогодні дійшли руки замінити переднього буьлика ну і заодно протестити обнову. Загалом все чудово залишилось прибарахлитись заднім бубликом дивимось в сторону Мітаса Е-09.
Сьогодні перший раз покатав сестру напросилась
ГОворить що сподобалось.
На майбутнє в планах дістати таки передній комплект з мотарда.