Сторінка 1 з 2

LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 11 жовтня 2016, 00:30
lelik
Коротко: доставили мені мотоцикл (638-00 на шильді). Основні деталі вже викрашені - залишилось найсмачніше - зібрать...деякі детальки цинковані-хромовані...ммм-короче кайф :100:
При огляді рами було ясно, шо не все так ясно і сонячно. Вирішено заварити зайві отвори в рамі, підкорегувати положення кронштейну бокового упору, та приварити передні кріплення випускної с-ми - що було виконано сьогодні.
На черзі встановлення рульової на конусні підшипники, маятника з амортизаторами. Але до цього треба підкрасить раму в місцях зварки.
Двигун на дане творіння вже готовий - нові підшипники, МЦО, ковані вилки КПП - готовий до запуску короче.
Далі буде :super:
Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 11 жовтня 2016, 08:00
route 66
Вилочки КПП прямо ковані?

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 12 жовтня 2016, 00:44
lelik
Криво - в кавичках;)
(лита-кована, є ще й інші назви...хто стикався - зрозуміє)
Покажу трохи ніштяків - вилка та маятник.
По вилці все по-феншую: нерух.труби хромовані, Пробки-шайби після цинку, дюраль викрашена, нові сальники. Лишилось стоп. кільця сальників прикупить і зібрать.
Маятник: Крашений, вісь та шайбочки-колечки цинковані, врізана прес-масльонка. Необхідно чимось замінить вставки-сітки. Вони вже витерлись - втулка вільно ковзає в посадочном маятника. - Які поради будуть ?-крім як виточить втулки в розмір з латуні...
Зображення

Зображення

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 24 жовтня 2016, 21:04
lelik
Новини: збірка розпочалась :super:
- Встановлена рульова колонка на конусних підшипниках...
- Встановлена центральна і бокова лапа
Вісь маятника в парі з тормозним валом в токарному цехі - потрібно нові втулки загнать.
Після інсталу маятника з амортизатиорами займусь вилкой та колесами.
Зображення
Зображення

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 20 листопада 2016, 22:07
lelik
Собираю потихоньку. Занимаюсь поворотниками, подседельным ящиком, дальше буду ставить заднее колесо.
Зображення

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 20 листопада 2016, 22:25
явист 638
а что в моторе хорошего у тебя?

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 22 листопада 2016, 00:07
lelik
lelik писав: Двигун на дане творіння вже готовий - нові підшипники, МЦО, ковані вилки КПП...
Можна додати: поршні "JA", шатуни як і сам кривошип оригінал...пробіг його понтовий. Двигун повинен бадьоро крутиться :smoke:
Прикупили гофри чех
Зображення

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 22 листопада 2016, 07:42
явист 638
ну дай бог,удачи в проэкте. :super:

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 28 грудня 2016, 00:52
lelik
Поведаю немножко новостей сопутствующим...
установлено :
- заднее колесо в сборе с ним вторичная цепная передача. Гофры чех (дорогие блин), цепь прибалтика.
- свое место разумеется занял силовой агрегат.
- рычаги выжима тормоз-сцепление, тросы к ним.
- выпускная с-ма обслужена, заменены кольца глушащих элементов...слегка отполированы глушители и патрубки.
В ближайшее время инсталлирую водительские подножки (болты докупить надо), статор генератора. И начну заниматься электрооборудованием :super:
Всем спасибо за внимание - удачи!
Зображення

Зображення
Зображення

Зображення

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 10 січня 2017, 00:17
lelik
Пока морозы давят, в гараж не особо охота сунуться :niasilil:
По желанию, занимаюсь мелочами в тепле..дома :super:
Покажу хромированный корпус замка ,и основание крышки бака. Блестит как зеркало блин - сам наслаждаюсь вот...отпечатки даже стираю :sotona:
Хомуты на вилку и на защиту цепи - нержавейка :super:
Жду тепла - буду цеплять проводку потихоньку.
Зображення

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 10 січня 2017, 17:59
Geser
Жаба не сильно душила, коли хомути купував? :)

Підкажи ширину хомута вилки, будь-ласка.

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 10 січня 2017, 21:39
lelik
Давила спершу.. :sotona: .але потім порахував, звичайний нерж. хомут на третину дешевший лише виходив (на місцевому ринку)...тож зважився взять ці.
7.2мм ширина полоси з якої вони зроблені. можна 7 робить сміло - на гофрах проріз 7.2 якраз.
внутрішні діамерти хомутів в макс. зжатому положенні 53мм \ 45.5мм відповідно низ\верх

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 11 січня 2017, 20:03
Никòла
Блин, давно хочу такие хомутяшки! :super:

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 20 лютого 2017, 23:19
lelik
Як бачимо, "запахло весною" - роботи над мотоциклом на днях відновив...а саме:
- проведена діагностика і обслуговування задніх амортизаторів (заміна сальників, ущільнювачів і мастила)
- продіагностовані перемикачі (тумблери), та виконано монтаж електрообладнання (готовність 90%). Залишилось встановити тумблер "стоп-двигун" з оригінальною гріпсою, та підключити с-му запалення (БСЗ холл, а якшо розкошелимось то оптика), та купити аккумулятор. По можливості треба замінити гол.оптику, відшукати оригінальні "стікляшки" покажчиків повороту (наразі китай).

Такош виточені і вмонтовані розпірні втулки дзеркал, та "грузи руля" з нерж. сталі - виглядають шикарно (креслення Ярика Зайця :super: ).
Встановлено номерний знак, та ще деякі дрібниці.
Також знайдено оригінальне 638-ме переднє крило, та чезетовські (алюм) колеса, які наразі проходять відновлювально роботи (цинк, або навіть хром спиць, поліровка ободів і ступиць)...ще в планах толкова гума на них...(орієнтовно: перед 90мм зад 110- 120).
найближчим часом плануєм придбати дзеркала, "ризинки" кріплення пал. баку.
Весною буде перекрас баку, та переднього крила.
Дякую за увагу :super:
P.S. на фото фара світить "білим світлом" - то режим "габарит" - лампа що налічує декілька світлодіодів SMD монтажу, має досить високу віддачу по люменах :sotona:

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 21 лютого 2017, 01:00
Geser
А де грузики від Зайця?

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 21 лютого 2017, 01:03
lelik
Ох йо - пропустив фотку)

Зображення
Зображення

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 24 лютого 2017, 17:57
lelik
Подовжив вібропластини зв. сигналу (на рідних фара впиралась) - використовував полотно ножовки 1мм - сверлиться ой як не просто, якість сталі на рівні. Завтра хочу встанивить "лягушку" та підключить реле поворотів (ваз 2108). Можливо встигну налаштувать запалення і пустить їдкий дим 2т вихлопу :sotona:
Зображення

Зображення

Зображення

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 24 лютого 2017, 18:23
Aleks1978
якщо фара рідна то звук повинен був стати на місце без переробок і доробок. оту херню до якої кріпитця сигналка правильно встановив?

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 24 лютого 2017, 20:05
Slavik
Aleks1978 писав: оту херню до якої кріпитця сигналка правильно встановив?
Вроде по фотке правильно стоит, если её перевернуть, то при хорошей яме, может сигнал до крыла достать.

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 24 лютого 2017, 21:41
lelik
Так - кріплення встановлено правильно...грішу на флажки...вони від 634..але обрізав зверху - повинно все буть "по феншую", але трохи нестиковочка - мабуть фара трошки нижче ніж повинна. Та нічо, обдурив як зміг...відстань від крила до клаксону 150мм - не повинно наче при макс. ході телескопа діставать... На практиці побачим. Можна було на 5мм коротшим робить кронштейн..але нехай як є...накрайняк там овальна прорізь на кріпленні - трохи здвинуть вверх ще можна. Заміряю хід на резервному пері - все буде ясно - здвигать чи ні.

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 26 лютого 2017, 20:11
lelik
Прилепил вкл. стопсигнала, и трехконтактое ВАЗовское реле поворотов.
Зображення]

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 28 лютого 2017, 16:03
lelik
І так, друзі, з електрообладнанням пляски завершені :sotona:
Сьогодні навіть пустив перший дим - запустився двигун легко, працює добре...карбюратор ще не регулював, то після перших виїздів. Поки зібрав запалення на холлі, з "калічним" модулятором...далі буде встановлена оптика і новий модулятор. Для виїзду ще неодхідно встановити бензобак (гумові вироби під нього ще не купив) і сидіння (також пару гумових проставок не вистачає).
Не дочекаюсь вже першого прохвату на цьому мотоциклі :super:
Зображення
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wBNciIB ... e=youtu.be[/youtube]

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 04 березня 2017, 13:56
lelik
Розібрався з баком. Ориг. ризиночки на які він опирається здалися ну надто дорогими (комплект передні-задні, і та що на шпильку тягнули 200грн+), тому заїхав в магазин з\ч для с\г техніки... по розмірах підвернулась "втулка грохота комбайн Нива" - внутрішній діаметр те що треба! - зовнішній для заднього кріплення якраз..під передні "вуха" довелось обточить до 33мм приблизно. на шпильку взяв "Пыльник дверной проводки ВАЗ 2101" - це все коштувало в 4 рази дешевше. Для страховки ще взяв резинку стабилизатора 2101, но она не понадобилась.
Також звяб шланг, фільтр дизель-сітка, та кран.
Прикрутить праву кришку, заправить паливну суміш, і можна зробить перший виїзд. :super:

Зображення

Зображення

Зображення

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 18 березня 2017, 22:56
lelik
Задорожный подготовил колесики...;) CZ...алюминий полированый - ступици и обода (зеркало блин), спицы хром... :sotona: новые подшипники, выточены новые дист. втулки.
Куплена резина, камеры, флипперы...фотки завтра покажу;)
Зображення

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.

Додано: 19 березня 2017, 16:57
lelik
Сьогодні попрацював з колесами: виправив осьове і радіальне биття, натягнув фліпери, і взув заднє колесо. Сток іж гума 98мм завширшки...мітас н-06 4.0-18" має 105мм по габаритах - за кожух затирать не повинна...на практиці побачимо.
Завтра хочу зважить сток і алюм. колеса - цікаво яка різниця буде :smoke:
дякую за увагу
Зображення

Зображення


Зображення