Карб ОКО кто-то юзал?
- Сірко
- Старая гвардия
- Повідомлень: 702
- З нами з: 01 червня 2010, 23:28
- Мотоцикл: Кастом, Крос, Ява 634
- Звідки: Тернопіль/Київ
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 22 рази
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
Я собі поставив KOSO 34 замість рідного вакуумнго Keihin CVK32. Результатом дуже задоволений.
KOSO, OKO, і китайські Keihin - один і той самий фіг, тому немає різниц. Просто лейба міняється і все.
Так як даний карб було задумано встановити на мотоцикл із вакуумним бензокраном - довелось робити вакуумний канал. Втулку зробив із непотрібного жиклера нарізавши на ньому і в карбіраторі різьбу М5 із стандартним кроком.
Мій мотоцикл і далі виступає об'єктом для експериментів) мотор з мотоцикла Kawasaki Vulcan 400.
До слова: переважна більшість мотоциклів має такий канал в карбах Використовується як для вакуумних бензокранів, так і для синхронізації між карбами, а також для підключень до MAP-сенсорів .
KOSO, OKO, і китайські Keihin - один і той самий фіг, тому немає різниц. Просто лейба міняється і все.
Так як даний карб було задумано встановити на мотоцикл із вакуумним бензокраном - довелось робити вакуумний канал. Втулку зробив із непотрібного жиклера нарізавши на ньому і в карбіраторі різьбу М5 із стандартним кроком.
Мій мотоцикл і далі виступає об'єктом для експериментів) мотор з мотоцикла Kawasaki Vulcan 400.
До слова: переважна більшість мотоциклів має такий канал в карбах Використовується як для вакуумних бензокранів, так і для синхронізації між карбами, а також для підключень до MAP-сенсорів .
Востаннє редагувалось 24 червня 2017, 18:26 користувачем Сірко, всього редагувалось 1 раз.
Продаю ФУОЗ Саруман, Оптодатчики, БСЗ, Тахометри світлодіодні
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
- Сірко
- Старая гвардия
- Повідомлень: 702
- З нами з: 01 червня 2010, 23:28
- Мотоцикл: Кастом, Крос, Ява 634
- Звідки: Тернопіль/Київ
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 22 рази
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
Резюме після тест-драйву:
Нарешті мотор ожив і почав працювати на повну потужність: з'явилась нормальна тяга на 5-й передачі і зник провал між холостими і середніми обертами. Це мене дуже радує!
Суть проблеми полягала в тому, що штатний карб CVK32 працював без штатної системи фільтрації повітря, яка включала в себе не тільки фільтр з великою пропускною здатністю, а й систему проходу повітря і спеціальний резонатор. А фільтр який я виготовив для цього мотоцикла ніяк не дозволяв карбу правильно працювати. Не такі то вони прості вакуумні карби.
Заміна на "звичайний" карб дала позитивний результат в цьому випадку.
Через деякий час зможу сказати про витрати палива на 100км.
Нарешті мотор ожив і почав працювати на повну потужність: з'явилась нормальна тяга на 5-й передачі і зник провал між холостими і середніми обертами. Це мене дуже радує!
Суть проблеми полягала в тому, що штатний карб CVK32 працював без штатної системи фільтрації повітря, яка включала в себе не тільки фільтр з великою пропускною здатністю, а й систему проходу повітря і спеціальний резонатор. А фільтр який я виготовив для цього мотоцикла ніяк не дозволяв карбу правильно працювати. Не такі то вони прості вакуумні карби.
Заміна на "звичайний" карб дала позитивний результат в цьому випадку.
Через деякий час зможу сказати про витрати палива на 100км.
Продаю ФУОЗ Саруман, Оптодатчики, БСЗ, Тахометри світлодіодні
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
У тебе є якесь ущільнення під гвинтом якості?
Як виставляти рівень на ньому?
Як виставляти рівень на ньому?
Слава Україні!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
На оригинале всех этих поделок Mikuni (как и на keihin) никаких уплотнений под винтом нет, только пружинка и сам винт.
Там обычно указывается не уровень топлива, а высота поплавков в тот момент, когда язычок только прикасается к демпферу игольчатого клапана (лучше наклонить карб набок). Для VM28 это 15-17mm от разъема поплавковой до верхнего края поплавка. Но какой они формы и размера на ОКО х.з Но в целом на новом карбе шов поплавков параллельно разъему поплавковой.
На счет впуска, делал отверстие в аирбоксе под 58mm впуск, правда форма не круглая, а овальная, но особо это не повлияло. Сам патрубок от впуска с нивы подошел, просто порылся в авто магазине в ящике и выбрал что подходит.
На счет жиклеров, начни со 130го главного. Могу дать номерок офф. диллера keihin в Украине, есть разные жиклеры на разные карбы Тайвань, Китай, Япония.
Там обычно указывается не уровень топлива, а высота поплавков в тот момент, когда язычок только прикасается к демпферу игольчатого клапана (лучше наклонить карб набок). Для VM28 это 15-17mm от разъема поплавковой до верхнего края поплавка. Но какой они формы и размера на ОКО х.з Но в целом на новом карбе шов поплавков параллельно разъему поплавковой.
На счет впуска, делал отверстие в аирбоксе под 58mm впуск, правда форма не круглая, а овальная, но особо это не повлияло. Сам патрубок от впуска с нивы подошел, просто порылся в авто магазине в ящике и выбрал что подходит.
На счет жиклеров, начни со 130го главного. Могу дать номерок офф. диллера keihin в Украине, есть разные жиклеры на разные карбы Тайвань, Китай, Япония.
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
О, дякую.
Вхід я теж прикидаю, що потрібен овальний. По запчастинах - це ж maxiscooter?
Вхід я теж прикидаю, що потрібен овальний. По запчастинах - це ж maxiscooter?
Слава Україні!
- Сірко
- Старая гвардия
- Повідомлень: 702
- З нами з: 01 червня 2010, 23:28
- Мотоцикл: Кастом, Крос, Ява 634
- Звідки: Тернопіль/Київ
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 22 рази
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
Ущільненя під гвинтом здається немає, зараз точно вже не можу сказати
Продаю ФУОЗ Саруман, Оптодатчики, БСЗ, Тахометри світлодіодні
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
Ось така штука. Жиклери 35 і 107. Напевно, прикуплю під нього ейрбокс для експериментів. Там ще хромована заслонка, з якої хром трохи обтерся. Прикидаю, чи можна її МС 2000 пофарбувати.
Востаннє редагувалось 09 липня 2017, 20:25 користувачем Geser, всього редагувалось 2 разів.
Слава Україні!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
Там есть возможность взять "на попробовать" карб, правда без оплаты полной стоимости в качестве залога не представляю как это работает, наверно так и есть, а потом сумму минус услуги аренды возвращают, но надо звонить и узнавать.
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
На мій кейхін став жиклер з ВАЗа якогось. Я їх у свій час купив жменю найменшого діаметру, а карбюраторщик їх розвернув з певним кроком. Бо маркування на них дивне.
-
- тюнингрокер
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 21 серпня 2012, 18:27
- Мотоцикл: иж-ю3 стрит
- Звідки: киев.обл
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 38 разів
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
карб око я бы вообще не брал во внимания очень примитивен и сложно будет настроить в отличии от 638
решыл рискнуть и купил 2шт 638 китай по 350гр для установки на иж , опит есть с 638 карбами по этому настроть не составило особых проблем
без обработки и подгонки напильником не обошлось , но покупать чеха за 2000гр нет жылания сиадно нужно игратся с жыклёрами ,так как карб 638 росчитан на 2 цылиндра где совсем другое розрижения ,при установки на 1 цылиндр он богатит ,так что игра с жыклёрами не избежна
карбы установлени мот валит , также 638 очень чуствителен к воздухану на паралоне и бумаге богатит ,на ижовском нет
решыл рискнуть и купил 2шт 638 китай по 350гр для установки на иж , опит есть с 638 карбами по этому настроть не составило особых проблем
без обработки и подгонки напильником не обошлось , но покупать чеха за 2000гр нет жылания сиадно нужно игратся с жыклёрами ,так как карб 638 росчитан на 2 цылиндра где совсем другое розрижения ,при установки на 1 цылиндр он богатит ,так что игра с жыклёрами не избежна
карбы установлени мот валит , также 638 очень чуствителен к воздухану на паралоне и бумаге богатит ,на ижовском нет
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
І що там примітивне? По пунктах, якщо можна.valerazaz писав:карб око я бы вообще не брал во внимания очень примитивен и сложно будет настроить в отличии от 638
Новий явовський 1200 коштує.
Слава Україні!
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1596
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
[quote="valerazaz"]карб око я бы вообще не брал во внимания очень примитивен и сложно будет настроить в отличии от 638
Любой механизм представляется сложным , пока его не изучишь , то чего человек не знает всегда представляется сложным и настораживает.
Любой механизм представляется сложным , пока его не изучишь , то чего человек не знает всегда представляется сложным и настораживает.
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
Все эти обычные карбюраторы очень похожи, начиная от Jikov 2928 CE, MIkuni VM, заканчивая Keihin PWK, Mikuni TMX разное только качество изготовления и продуманность конструкции, а так все одинаково в настройках. На счет карбов К серии с ижей не знаю, не крутил.
Нужно подобрать карб с нужным диффузором (скорость потока) и иметь разных жиклеров главных и холостого хода, а также очень много времени для тестов. Для езды по городу больше не значит лучше, вот для явы 28-30mm больше ставить не стоит, иначе карб будет хорошо работать только на верхах, а в серединке тупить.
Нужно подобрать карб с нужным диффузором (скорость потока) и иметь разных жиклеров главных и холостого хода, а также очень много времени для тестов. Для езды по городу больше не значит лучше, вот для явы 28-30mm больше ставить не стоит, иначе карб будет хорошо работать только на верхах, а в серединке тупить.
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
Востаннє редагувалось 09 липня 2017, 20:21 користувачем Geser, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
Довбаний гугл! Хз, як правильно вставляти з Фотознімків. Через раз виходить. Наіслав відгук їм.
Слава Україні!
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
Господа, можно вклинится в разговор ? Мне кажется, что на Старушку тоже интересно будет поиграться с карбом типа "ОКО", как Вы думаете? У меня счас 638й стоит, заводится, едет, без переходника, мне кажется, что нет полного потенциала)))))
-
- тюнингрокер
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 21 серпня 2012, 18:27
- Мотоцикл: иж-ю3 стрит
- Звідки: киев.обл
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 38 разів
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
если обратить внимания только 638 карб дает возможность настроить смесь на протяжении всех оборотов
так как имеет 4 системи подачи топлива которые вступрают в роботу по очереди и все можно настраивать
только он имеет переходной режым которий можно настраивать,что очень важно
в косо,и око 1 жыклёр на хх и переходной режым котороый маловат для переходного режыма ,принцып роботы К62 почти
который страдает провалом
так как имеет 4 системи подачи топлива которые вступрают в роботу по очереди и все можно настраивать
только он имеет переходной режым которий можно настраивать,что очень важно
в косо,и око 1 жыклёр на хх и переходной режым котороый маловат для переходного режыма ,принцып роботы К62 почти
который страдает провалом
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Карб ОКО кто-то юзал?
Чіпляв сьогодні карбюратор чисто для примірки. Непогано завівся мот. Aber, стикування з ейрбоксом бачиться мені проблемним. Верхня частина кромки впуску знаходиться на рівні ребра воздухана і дуже близько до нього. У мене коробка "під шуруп". Може від якоїсь іншої моделі підходить, бо я не в курсі?
Слава Україні!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів