Ну я раніше писав, що закатав роликом ободок як абрикосове варення)
А токарний то ТВ-4 (Ростовський)
Ну я раніше писав, що закатав роликом ободок як абрикосове варення)
Сьогодні зробив таки одометра, тепер крутить як має бути, ну і поставив того жикльора - забагато стало, поставив назад 92-го - як ніби і не міняв, багатити стало на всіх режимах, шо з тим карбом стало я не знаю, коротше шоб не розхуярити її об стіну, поставив від гріха подалі поки настрій не прийде
Есть какие нибудь способы восстановления? Лежат два карба с такой же проблемой.
Ну тіпа можна, наприклад розвернути отвір, забрати еліпс, але тоді треба буде голку робити під новий діаметр, ту голку з першого разу не вгадаєш, треба підганяти, з жикльорами гратись, да ну нах, я би "мав на увазі" таку фігню )))
О , бачиш , а ти хотiв розхуярити . Дорщ вже закiнчився , а я так i не зрозумiв - злетiла ява з китайським жикльором чи все таки нi ?
ніяк тільки заміна
Бач, а ти казав шо міцні нерви в мене)))
Було колись в мене схоже падло . На грунтi та брукiвцi , де гойдає та пiдкидує мотоцикла - почала жити своїм життям паливна голка , переповнюватися стала поплавкова камера та карб ставав сильно богатити , трохи зменшиш рiвень - бiднить аж двигун детонує . Крутив i так i сяк , хай йому грець ...
ха-ХА!
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів