Сторінка 9 з 10

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 05 серпня 2018, 10:08
zek009
Славко, а мотоцикл с водителем собираются посетить ежегодное мероприятие в конце августа :smoke: ?

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 05 серпня 2018, 10:11
Лях
Ближче до дати буде відомо.

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 12 серпня 2018, 22:50
Лях
Закінчилось мастило для ланьцуха. Купляти новий балон за 20€ трохи жаба давить.
В мануалі взагалі пише, що можна трінсмісійкою мастити.

Зображення

В інтернеті зустрічав багато різних автозмащувачів, тож вирішив спробувати змайструвати щось подібне.
З електрикою не захотів морочитись (зустрічав багато різних варіантів з електричним управлінням), взагалі не хотів сильно ускладнювати конструкцію, зробив простіше, використав вакуум.
Коли заводиш мотоцикла, вакуум відкриває кран - масло пішло. Заглушив - перестало.

Закупився різним барахлом.

Вакуумний кран від скутера.

Зображення

Зображення

Бачок хлопці з автосервісу підігнали на халяву, від якогось Мерса.

Зображення

Зображення

Інше барахло від Жугуля купив в автомагазині. Краник в сантехнічному відділі будівельного.

Зображення

Спочатку до бачка прикрутив кран. Щоб просунути гайки, прийшлось повиламувати в бачку перегородки.

Зображення

Сам бачок закріпив за лівим кофром. Зовнішній вигляд хвилює менше всього, тому на критику не реагуватиму, тим більше, що його видно не буде.

Зображення

Трубки взяв з вакуумних замків Пассата. Трійник теж.

Зображення

Біля зірки зробив хитровиї хитру капельницю з хободками на дві сторони, як в інтернеті (фото не зробив). Щось типу цього.

Зображення

Але, як потім виявилось, це повна хрєнь і не оправдане ускладнення конструкції.
По-перше, масло витікає не однаково, а як люба рідина, спочатку тече по шляху меншого опору.
По-друге, під час стоянки один хоботок служить для другого сапуном і масло витікає з обох хоботків і система "висихає".

Тож вирішив залишити 1 хоботок, як потім вияснилось, його повністю вистачає для якісного змащування всього ланьцуха.

Зображення

Жугульовский трійник залишив, з ним простіше направляти трубку.

В масляну магістраль вживив краник, настроїв його, щоб йшло 5 - 10 капель в хвилину, приблизно, бо як масло буде литись рікою, то ж не діло...

Зображення

Провів ходові випробування.

Плюси:
1. Ланьцух завжди змащений, завжди помитий маслом.
2. Дешевизна (як деталей, так і мастила, є на будь-якій заправці).
3. Не треба обслуговувати (мити, мастити, чекати, коли смазка висохне).
Мінуси:
1. Весь зад мотоцикла засраний, в тому числі гальмівний диск!!!
2. Під час кожної стоянки під мотоциклом утворюються калюжі масла.

Зображення

Зображення

Зображення

Мій висновок: для бездору все ґут! А для асфальту система потребує вдосконалення. Або ще зменшити дозу масла, або вмикати подачу масла вручну через певний проміжок, кілометрів так через 50 - 100 на певний час, щоб масло не лилось постійно.
Коротше, є ще над чим помислити.
Залюбки вислухаю ваші думки.

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 12 серпня 2018, 23:29
Geser
Зустрічав думки, що 1 крапля за хвилину оптимально.

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 12 серпня 2018, 23:39
Лях
Теж таке чув, але як цього добитись?

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 12 серпня 2018, 23:54
archerix
Регулятор от капельницы на трубку?

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 12 серпня 2018, 23:55
Лях
Колгосп.

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 13 серпня 2018, 00:29
MAXDZ
Что бы текло меньше, нужно уменьшить отверстие
В. Кличко или не он... :niasilil:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 13 серпня 2018, 08:31
Geser
Спробуй стержень від кулькової ручки з виколупаною кулькою на вихід втулити.

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 13 серпня 2018, 09:31
Лях
Я отвір і так маленьким зробив, якщо зробити ще меншим, то може випадковим сміттячком забиватись.

Зображення

Тут треба якийсь хитрий дозатор.

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 13 серпня 2018, 10:06
Geser
Бачив на луісі затискач для шлангів по типу струбцини. Можна щось подібне спробувати.

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 14 серпня 2018, 00:10
Лях
Сьогодні знову весь день провів у гаражі, але проблему таки поборов.
Та про все по порядку.

Спочатку поїхав купив новий трійник, бо гімно за 10₴ лопнуло. Ніби не сильно тиснув... :gazenvagen:

Перегнув акуратніше трубки.

Зображення

Зображення

Потім десь з пів години сидів дрочив краника, та добитись бажаного результату ніяк не вдавалось. То багато, то мало.

Почав мозгувати, де може бути така система, що точніше дозує і на думку спала система холостого ходу в карбюраторах.
Пішов перетрясати відро з карбюраторами і знайшов від Хонди Діо. Те, що треба! :super:

Зображення

Зображення

Вирізав з нього систему холостого ходу і змонтував на мотоциклі. Зайві отвори заглушив.

Зображення

Зображення

Зображення

Хвилин за 15 вдалось все настроїти, щоб результат був + - однаковий.

Зображення

Зображення

Ходові випробування не встиг провести, була інша робота, але, думаю, все буде нормально.

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 14 серпня 2018, 09:13
route 66
Мені здається по отому нижньому штуцеру на тройніку буде тарабанити цеп.

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 14 серпня 2018, 09:33
Лях
Зображення

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 14 серпня 2018, 10:29
route 66
Нема питань)

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 14 серпня 2018, 10:36
Avior
Хм, может быть момент в том что стовят так что бы он капал на звезду, а у тебя оно капает на цепь.. В статике работает, а вот при езде капля может и не долететь до цепи..
Зображення

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 14 серпня 2018, 10:55
Лях
Зображення

Любе рішення має свої плюси і мінуси. Тут багато нюансів.
Практика покаже.

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 14 серпня 2018, 10:58
Avior
Ну я к тому что инженеры скотины наверное не дураки что так рекомендуют ставить..
И ты учти, чуть ветер боковой и капля уже летит не так как на рисунку или поворот..

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 14 серпня 2018, 11:07
Лях
Та понятно.
Але я теж не пальцем роблений! Скутери Сузукі теж інженери робили, я таке гімно не зробив би, навіть якби відро грибів з'їв.
Їм треба продати товар і вони придумують всяку хрєнь, практична користь від якої сумнівна.
Але це вже дєбрі...
Практика покаже.

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 14 серпня 2018, 11:11
XedoX
А можно было поставить такую хрень, запитав ее через датчик нейтрали - и регулируется, и не течет на стоянке :100:
Зображення

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 14 серпня 2018, 11:18
Лях
Як це шукати, де використовується?

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 14 серпня 2018, 11:22
XedoX
бензиновый клапан для гбо 2 поколения
Спойлер (+) тут например
http://gasmaster.com.ua/elektroklapana- ... oynew.html
ЗЫ: забыл добавить, его немного доработать нужно - чтобы кран не байпасом работал, а как ограничитель протока.

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 14 серпня 2018, 13:46
Лях
Є в автомагазині повно різних клапанів, але я не впевнений, чи той дозатор можна так же точно регулювати, як в системі холостого ходу.
Продавець каже, що та крутілка для аварійного перекривання бензину.

Зображення

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 14 серпня 2018, 16:30
XedoX
Почти правильно говорит - аварийное открытие. Я ж говорю доработать надо: заставить идти подачу через кран, запаяв каналы.

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Додано: 15 серпня 2018, 23:40
Лях
Після вчорашніх тестових покатушок зникла вінілова трубочка, з якої капало масло. Я так зрозумів, що її стягнуло цепом. Можливо потрапила між зіркою і цепом, він же коливається вгору, вниз.

Зображення

Тож сьогодні пригнув трубку по-ближче до цепа, вимив його, протер для чистоти експерименту і поїхав тестити.

Зображення

Зображення

Протестив в різних режимах, в яких я їжджу.

Максимум, після якого починається воблінг.

Зображення

Стандартний мій режим їзди, 100-110 км/год.

Зображення

Села.

Зображення

Розбита бетонка.

Зображення

І гравійка.

Зображення

Після поїздки цеп мав такий вигляд.

Зображення

Скоріш за все певна частина масла таки потрапляє на цеп, але не вся, можливо що менша частина.
А мій карбюраторний дозатор свою функцію таки виконує, бо колесо вже не таке засране, майже чисте.
Тож дозатор залишається.

Коротше, вирішив я переробити систему знову на 2 хоботки, але цього разу зробити виходи з трійника в одній площині встановивши трійник горизонтально (раніше стояв вертикально), а наконечники зробити з тонких трубок від кулькової ручки, може не так буде скапувати з них масло.
Трубки цього разу взяв мідні від газової апаратури котла, їх легше гнути.
Ось що вийшло.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Завтра знову поїду тестити.